  • 1. Data: 2006-02-15 08:43:41
    Temat: ustawa bodzetowa
    Od: andrzej <i...@t...pl>

    1. czy ustawa budżetowa jest traktowana tak samo jak inne tzn czy
    można ja zaskarżyć w Trybunale Konstytucyjnym ?
    2. czy w/w ustawa zakładająca budowę kościoła a ze środków publicznych
    jest zgodna z konstytucją ?

  • 2. Data: 2006-02-15 09:19:56
    Temat: [ORT]Re: ustawa bodzetowa
    Od: "Mateusz Straße" <e...@p...fm>

    Użytkownik "andrzej" <i...@t...pl> napisał:

> [...]
    > można ja zaskarżyć w Trybunale Konstytucyjnym ?
    > 2. czy w/w ustawa zakładająca budowę kościoła a ze środków publicznych

    Używaj lepiej polskich znaków, bo możesz w przyszłości mieć rzeczywiście
    niemałe problemy z ortografią!

    1. Można ją poddać pod organ TK, jak każdą inną, jeśli padają podejrzenia na
    istnienie jej niezgodności z Konstytucją.

    2. W mojej interpretacji - absolutnie nie jest zgodną.

    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2006-02-15 14:21:03
    Temat: Re: [ORT]Re: ustawa bodzetowa
    Od: "gucio" <...@...ee>

    "Mateusz Straße" <e...@p...fm> wrote

    > Używaj lepiej polskich znaków, bo możesz w przyszło?ci mieć rzeczywi?cie
    > niemałe problemy z ortografi?!

    a Ty - jak już używasz polskich znaków - to ustaw sobie kodowanie.