  • 1. Data: 2002-05-27 18:44:39
    Temat: ustalenie ojcowstwa
    Od: "rafal" <r...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam prośbę....Czy którys z grupowiczów moze mi powiedzieć coś bliżej na
    temat badań ustalających ojcowstwo....to dla mnie bardzo
    ważne....(!)...potrzebuję najlepiej jakiegoś wzoru......jak wyglądają...co
    zawierają ....Podobno są robione we Wrocławiu.....
    Pozdrawiam
    Rafał

  • 2. Data: 2002-05-27 18:46:41
    Temat: Re: ustalenie ojcowstwa
    Od: "rafal" <r...@p...onet.pl>

    MPodobno są robione we Wrocławiu.....

    przepraszam...w Poznaniu.......... :)))

  • 3. Data: 2002-05-27 19:16:03
    Od: zamsz <z...@m...interecho.com>

    news:actur2$ep6$1@pingwin.acn.pl rafal:

> [...]
    > ważne....(!)...potrzebuję najlepiej jakiegoś wzoru......jak
    > wyglądają...co zawierają ....Podobno są robione we Wrocławiu.....

    Chodzi ci o wzor sekwencji DNA? ;)

    --
    zamsz
    Ksiega cytatow Experta http://xox.pl/~zamsz/

  • 4. Data: 2002-05-27 19:32:05
    Od: "rafal" <r...@p...onet.pl>

    ...tak...:)))))
    chodzi mi o wyniki,takie,jakie dostają ci,co sprawdzają ojcowstwo...
    :)))jak wygląDA MNIEJ WIĘCEJ CAŁOŚĆ
    POZDRAWIAM
    RAFAŁ

  • 5. Data: 2002-05-27 19:54:23
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rafal" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ...tak...:)))))
    > chodzi mi o wyniki,takie,jakie dostają ci,co sprawdzają ojcowstwo...
    > :)))jak wygląDA MNIEJ WIĘCEJ CAŁOŚĆ
    > POZDRAWIAM
    > RAFAŁ

    Po pierwsze, to ojcostwo. A po drugie usiądź, ochłoń, pomyśl dokładnie i jak
    juz będziesz wiedział, _co_ chcesz wiedzieć, to jeszcze pomyśl, czy to Ta
    Grupa, a nie np. cośtam.medycyna.genetyka.biologia.itp.

    I formułuj pytania jakoś tak...czytelniej.

    Depi.

  • 6. Data: 2002-05-27 20:01:18
    Temat: Odp: ustalenie ojcowstwa
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik rafal <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:actuvm$euj$...@p...acn.pl...

    > MPodobno są robione we Wrocławiu.....
    >
    > przepraszam...w Poznaniu.......... :)))

    Przepraszam i w innych miastach też :-)))))

  • 7. Data: 2002-05-27 20:03:40
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik rafal <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:actur2$ep6$...@p...acn.pl...

> [...]
    > ważne....(!)...potrzebuję najlepiej jakiegoś wzoru......jak wyglądają...co
    > zawierają ....Podobno są robione we Wrocławiu.....

    Po co Tobie to ?
    :-))))) Ale co tam to jest taka tekturka jak A4 ofoljowana a niej
    oooo:-)))))) bardzo duzo dziwnych znaków kolorowych ,a na końcu wnioski.
    Rafał jest ojcem małoletniego :-))))))

  • 8. Data: 2002-05-27 21:01:49
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:1...@a...starogard.dialup.in
    etia.pl...
    > kazy ojciec jest ojcem maloletniego, przynajmniej przez jakies pierwsze
    > 18lat.

    A nie czasem dożywotnio ?

    > Gozej byc ojcem z nieletnia :-)

    Fakt tu problem ale niekoniecznie to zależy jakie są relacje miedzy tymi
    osobami :-)

    Sandra

  • 9. Data: 2002-05-27 22:03:24
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>

  • 10. Data: 2002-05-28 06:24:32
    Od: "mites3" <m...@p...onet.pl>

    > A nie czasem dożywotnio ?

    raczej gora do 21 lat - potem to juz nikt nie moze sie podciagnac pod
    nieletnich tylko staje sie ...
    DOROSLY.... bleeeeh !

    pozdr. Rafal