  • 1. Data: 2002-05-27 14:54:11
    Temat: Łamanie Praw Autorskich
    Od: "Tomasz Andrzejewski" <w...@N...poczta.gazeta.pl>

    Mam nastepujacy problem, licze na Wasza pomoc: Prowadze strone internetowa,
    sa na niej m.in. zdjecia wykonane przeze mnie. Jedna z gazet lokalnych
    (bezplatna) wykorzystala zdjecie na pierwszej stronie, bez uzyskania zgody,
    bez podania zrodla. Jak zareagowac?

  • 2. Data: 2002-05-29 12:55:30
    Temat: Re: Łamanie Praw Autorskich
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Tomasz Andrzejewski" <w...@N...poczta.gazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:acthaj$8sc$1@news.gazeta.pl...
> [...]
    > sa na niej m.in. zdjecia wykonane przeze mnie. Jedna z gazet lokalnych
    > (bezplatna) wykorzystala zdjecie na pierwszej stronie, bez uzyskania

    Wysłąć pismo domagające się zapłaty za wykorzystane zdjęcie w wysokości
    np. 3-krotnej "normalnej" stawki, powołując się na prawo autorskie
    (miłej lektury) i możliwość oddania sprawy do sądu.

    BaLab