  • 1. Data: 2002-05-27 14:39:44
    Temat: Moze sie ktos orientuje..
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Witam.

    Moze sie ktos orientuje w prawie pracy zagranicznej :)
    Konkretnie chodzi mi o Anglie.

    Moja kobieta pojechala tam z pewnego biura studenckiego (nazwa do mojej
    wiadomosci) do pracy i nauki jezyka.

    Pracuje od 8:00 do 22:00 z 2 przerwami po 1h, 7 dni w tygodniu zbierajac i
    ukladajac w koszyki - truskawki :)
    Miala za "lubianke" dostawac 82pi ale w ostatecznosci dostaje cos kolo 68pi
    (albo jest robiona "w konia" albo rzeczywiscie podstawowe stawki sie
    pozmienialy).

    Czy ktos sie orientuje, czy przysluguje im (jej i przyjaciolom) dni wolne?
    Czy jesli tych dni wolnych nie wykorzystaja to powinni dostac jakas finansowa
    rekompensate?
    Czy sa jakies min. i max. stawki za 1h, ktorych pracodawcy w Angli powinni
    sie trzymac ? (narzucone ustawowo itp.)

    Napisalem juz maila do tego biura ale 0 odpowiedzi, poczekam jeszcze 1 dzien
    i sie pofatyguje do nich osobiscie :(

    Za wszelkie info z gory dziekuje jak bedziecie nalegac to dam wiecej info :)

    --
    WWW: * http://www.ee.pw.edu.pl/~pomorskp * Pawel -PAPIK- Pomorski
    GG: 70701