  • 1. Data: 2006-02-09 08:23:40
    Temat: plany i protokoły odb-spółdzielnia odmówiła
    Od: "Katarzyna" <k...@w...pl>

    Cześć
    Pomóżcie prosze bo dostaje kota.Odbieram mieszkanie lokatorskie z prawem do
    wykupu, chciałam od spółdzielni plany architektoniczne dot. mojego
    mieszkania, protokoły odbioru kominiarskiego,wody,itd, wykaz urządzeń jakie
    maja być w nmieszkaniu w dniu odbioru a gość w spółdzielni powoedział mi że
    sobie wymyślam, że nigdzie tak nie ma i z wielką łaską oswiadczył że mogę
    dostać ksero jak sobie zapłacę.
    Zapłaciałm za xsero planu instalacji a kobieta przybiła tam pieczątkę
    KONCEPCJA, co uważam za oszustwo po prostu bo ksero zrobiła z prawmomocnego
    planu.
    Kasia