  • 1. Data: 2002-09-28 19:46:01
    Temat: usilowanie spozywania alkoholu w miejscu publicznym
    Od: "[ piotr sut ]" <w...@t...pl>

    witam,
    zarzut w Sadzie Grodzkim: "usilowanie spozywania alkoholu w miejscu
    publicznym"

    kiedy mamy do czynienia z usilowaniem?
    spotkal sie ktos z takim przypadkiem (kodeks wykroczen+ust. o wych. w
    trzezwosci i przeciwdzialaniu...)

    pozdrawiam
    ->piotr

  • 2. Data: 2002-09-29 10:36:19
    Od: "Abigail" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "[ piotr sut ]" <w...@t...pl> napisał
    w wiadomości news:an50ub$6o0$1@news.tpi.pl...
    > witam,
    > zarzut w Sadzie Grodzkim: "usilowanie spozywania alkoholu w miejscu
    > publicznym"

    o jezu powaznie ? :)
    a co z robiles - usiedliscie na lawce z winem w rencach
    czy otwierales piwo zapalniczka w parku ?

    pzdr

    A.

  • 3. Data: 2002-09-29 15:23:56
    Od: "[ piotr sut ]" <w...@t...pl>

    'Abigail' wyklawiaturzył/a w niusie
    news:an6l22$1a5$1@news2.tpi.pl taką oto treść:

    | o jezu powaznie ? :)
    | a co z robiles - usiedliscie na lawce z winem w rencach
    | czy otwierales piwo zapalniczka w parku ?

    Powaznie, ale nie ja, tylko jeden zul (wino). Nie chce zdradzic
    szczegolow, zeby nie zasugerowac. Interesuje mnie granica miedzy
    przygotowaniem a usilowaniem spozywania alkoholu w miejscu publicznym.

    ->piotr

  • 4. Data: 2002-09-29 20:03:28
    Od: "Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > Powaznie, ale nie ja, tylko jeden zul (wino). Nie chce zdradzic
    > szczegolow, zeby nie zasugerowac. Interesuje mnie granica miedzy
    > przygotowaniem a usilowaniem spozywania alkoholu w miejscu publicznym.

    Przygotowanie to juz chyba zakup, nie? No ale na szczescie to nie jest
    jeszcze karane.

    aha... no moze to byc jeszcze zakup plastykowych kubeczkow (lub kieliszkow -
    kto co woli)

    do picia w parku.

    KonradG.

  • 5. Data: 2002-09-29 20:14:36
    Od: "[ piotr sut ]" <w...@t...pl>

    'Legislator' wyklawiaturzył/a w niusie
    news:an7m8m$bgd$1@news.gazeta.pl taką oto treść:

> [...]
    | jeszcze karane.
    |
    | aha... no moze to byc jeszcze zakup plastykowych kubeczkow (lub

    no dobra, a usilowanie spozywania wina?

    ->piotr

  • 6. Data: 2002-09-29 21:38:21
    Od: kam <k...@p...onet.pl>

    "[ piotr sut ]" napisa_(a):
    > no dobra, a usilowanie spozywania wina?

    Otworzenie butelki? Rozlanie do kubeczków..

    KG

  • 7. Data: 2002-09-29 22:34:12
    Od: "[ piotr sut ]" <w...@t...pl>

    'kam' wyklawiaturzył/a w niusie
    news:3D9772CC.58F8ED96@poczta.onet.pl taką oto treść:

    | Otworzenie butelki? Rozlanie do kubeczków..

    Moim zdaniem to dalej przygotowanie.
    Usilowanie, to jakies dzialanie, zmierzajace do okreslonego celu, ktory
    jednak (z roznych wzgledow) nie nastepuje.
    Tak zreszta stanowi kodeks wykroczen: art. 11 par. 1 "Odpowiada za
    usilowanie, kto w zamiarze popelnienia czynu zabronionego swiom
    zachowaniem _bezposrednio_ zmierza do jego dokonania, ktore jednak nie
    nastepuje".

    IMO: W tym konkretnym przypadku usilowaniem by bylo podniesienie
    otwartej butelki z winem do ust i jej przechylenie. Jesli w tym momencie
    ktos lub cos przeszkodzi w tej czynnosci, to dokonania (czyli spozycia
    wina) nie ma. Jesli delikwent napije sie wina, to dokonanie (czyli
    spozywanie alkoholu) nastepuje.

    Tylko nie wiem czy to jest wlasciwe rozumowanie:-)

    pozdrawiam
    ->piotr

  • 8. Data: 2002-09-30 22:48:54
    Od: "Abigail" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "[ piotr sut ]" <w...@t...pl> napisał
    w wiadomości news:an7659$3jo$1@news.tpi.pl...
    > Powaznie, ale nie ja, tylko jeden zul (wino). Nie chce zdradzic
    > szczegolow, zeby nie zasugerowac. Interesuje mnie granica miedzy
    > przygotowaniem a usilowaniem spozywania alkoholu w miejscu publicznym.

    ciekawe moga byc jeszcze rozwazania na temat pomocnika i podzegacza,
    jeszcze jakby zlapali sprawce kierowniczego to awansy na aspirantow
    murowane

    pzdr

    A.

  • 9. Data: 2002-10-01 14:11:21
    Od: "[ piotr sut ]" <w...@t...pl>

    'Abigail' wyklawiaturzył/a w niusie
    news:anakc4$ov5$1@news.tpi.pl taką oto treść:

    | ciekawe moga byc jeszcze rozwazania na temat pomocnika i podzegacza,
    | jeszcze jakby zlapali sprawce kierowniczego to awansy na aspirantow
    | murowane

    Zgodnie z moimi przewidywaniami Sad Rejonowy uniewinnil goscia od zarzutu
    usilowania spozywania alkoholu w miejscu publicznym. Kosztami obciazayl
    Skarb Panstwa (obrona z urzedu + opinia bieglych).

    ->piotr

  • 10. Data: 2002-10-01 16:24:29
    Od: kam <k...@p...onet.pl>

    "[ piotr sut ]" napisa_(a):
    > Zgodnie z moimi przewidywaniami Sad Rejonowy uniewinnil goscia od zarzutu
    > usilowania spozywania alkoholu w miejscu publicznym. Kosztami obciazayl
    > Skarb Panstwa (obrona z urzedu + opinia bieglych).

    A co tu robił biegły? Sprawdzał czy to był alkohol?

    KG