  • 1. Data: 2002-09-28 17:09:56
    Temat: Zmiana przeznaczenia gruntu
    Od: "Voyt" <voyt_p[no_spam]@wp.pl>

    Jest sobie działka dla której wygasł mpzp.
    Wcześniejsze ustalenia mpzp traktowały teren jako rola.
    Działka jest uzbrojona.
    Stoi jednak na nim dom wybudowany wcześniej z przeznaczeniem
    do śmierci technicznej który chciałbym rozbudować i
    tu pojawia się problem ze zgodą na budowe.

    Wiem, że zgoda może zostać wyrażona na podstawie decyzji
    o warunkach zabudowy i zagospodarowania terernu.

    Czy są jakieś szanse na otrzymanie takiej zgody ?
    Czy będzie zmienione przeznaczenie gruntu na budowlane w związku
    wyrażeniem zgody na budowe ?

    Co się stanie jeśli wejdzie nowy mpzp ?
    Czy decyzja może stracić swoją ważność ?

    o jeszcze jedno
    Co będzie jeśli dowiem się, że mpzp zostanie wprowadzony
    i nie będzie potrzeby ustalanie decyzji WZiZT ?
    Jeśli termin w którym ma być wprowadzony mpzp minie co z tym
    robić dalej.

    Z góry dziękuje
    Voyt

  • 2. Data: 2002-09-29 10:59:17
    Temat: Re: Zmiana przeznaczenia gruntu
    Od: "Lidia" <l...@s...pl>

    Użytkownik "Voyt" <voyt_p[no_spam]@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i nie będzie potrzeby ustalanie decyzji WZiZT ?
    > Jeśli termin w którym ma być wprowadzony mpzp minie co z tym

    Gmina, gmina, gmina - bądz miły, usmiechaj się i wszystkiego się dowiesz - w
    takich wypadkach duzo zależy od dobrej woli tej drugiej strony.

    Lidia