  • 1. Data: 2004-06-08 12:40:48
    Temat: zagospodarowanie przestrzenne - problem
    Od: marg <m...@t...adres.nie.istnieje>

    Witam,
    Jest taka sprawa. Złożyłem wniosek o zmianie w planie zagospodarowania
    przestrzennego przeznaczenia mojej działki. Działka jest położona fajnie
    przy ulicy i chciałbym tam kiedyś w przyszłości otworzyć jakieś usługi.
    Obecnie jest to działka rolna. Mój wniosek dotyczył zmiany przeznaczenia
    na działkę budowlaną z usługami. Jak się okazało zminiono mi
    przeznaczenie tej działki na hodowle drobiu. Prawdopodobnie jest to
    spowodowane niedaleką obecnościa kurnika (sąsiedzctwo). Mam nadzieję, że
    może to jest jakaś pomyłka przy sporządzaniu planu. Co mam teraz zrobić
    jak się odwoływać od takiego przeznaczenia mojej działki. Nigdy nie
    miałem i nie będę miał zamiaru tam hodować kur!

    Pomóżcie!

    pozdrawiam
    -m
    --
    ...ja tylko niosę pomoc. Ja tylko niosę pomoc ...