  • 1. Data: 2002-11-18 15:18:57
    Temat: urlop w czasie świąt
    Od: "*mysza*" <m...@w...pl>

    Pracuję w szpitalu na zmiany (w święta też). Czy kierownik (straszna jędza)
    może mi odmówić urlopu na święta? Z tego co się orientuję to może odmówić
    tylko wtedy, gdy udowodni, że obecność pracownika jest niezbędna. Czy ma w
    ogole prawo pytać innych pracowników o zgodę na mój urlop. Przecież w dużym
    zespole ludzi nie wszyscy muszą za sobą przepadać.
    Z góry dziękuję ;-)

  • 2. Data: 2002-11-18 22:00:33
    Temat: Odp: urlop w czasie świąt
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik *mysza* <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:arb08l$l91$...@s...futuro.pl...
    > Pracuję w szpitalu na zmiany (w święta też). Czy kierownik (straszna
    jędza)

    a ta jędza nie sporządza planu urlopów?

    > może mi odmówić urlopu na święta? Z tego co się orientuję to może odmówić
    > tylko wtedy, gdy udowodni, że obecność pracownika jest niezbędna.

    a myślisz,że jak jest taką jedzą to nie wymysli czegoś?

    Czy ma w
    > ogole prawo pytać innych pracowników o zgodę na mój urlop.
    ma takie prawo ,kto zastąpi ciebie na twoim odcinku pracy ...

    Przecież w dużym
    > zespole ludzi nie wszyscy muszą za sobą przepadać.

    zgadza się :-)
    ale bądź dobrej mysli :-)

    Sandra

  • 3. Data: 2002-11-19 09:08:17
    Temat: Re: urlop w czasie świąt
    Od: "*mysza*" <m...@w...pl>

    Dzięki Sandra ;-)
    Jednak w tej sprawie nie potrafię być dobrej myśli. Nie chcę, żeby
    koleżanki, które wyraża zgodę na mój urlop, musiały ''za karę'' pracować za
    mnie. U mnie jest trochę inaczej w pracy. Normalnie pracujemy po 2 na
    dyżurze. A w okresie świątecznym pojedyczo, więc i tak tych dyżurow jest 2x
    mniej.Wtedy na 4dni wolne ma się tylko 1 dyżur. To na całe święta łacznie z
    Sylwestrem będą raptem po 2 dyżury.
    Te osoby, co sie nie zgadzają, oszukują cały czas. Jak mają dyżur podwójny
    to tylko jedna z nich przychodzi. Kierownik o tym wie i udaje, że tego nie
    widzi, bo one się cały czas podlizują.
    Dlaczego ja, skoro uczciwie wypracowuję swoją normę, nie mogę na święta
    sobie odpocząć???

    Kasia:-(((

  • 4. Data: 2002-11-19 15:25:52
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik *mysza* <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:arcutd$1b4$...@s...futuro.pl...
    > Dlaczego ja, skoro uczciwie wypracowuję swoją normę, nie mogę na święta
    > sobie odpocząć???

    Nie wiesz,że najwięcej kopów dostaje uczciwy? Gnojkowi nawet i byk sie
    ocieli ...nie znasz tego?

    Sandra

  • 5. Data: 2002-11-19 22:28:23
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    > Użytkownik *mysza* <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:arcutd$1b4$...@s...futuro.pl...
    >
    > Nie wiesz,że najwięcej kopów dostaje uczciwy? Gnojkowi nawet i byk sie
    > ocieli ...nie znasz tego?

    oj, tak, panie, tak... a kazdy dobry uczynek zostanie przykladnie ukarany...
    :(

    Adam