  • 1. Data: 2002-11-18 12:51:43
    Temat: alimenty
    Od: "chlop" <d...@w...pl>

    Witam

    Place od pewnego czasu alimenty
    W wyroku sadu napisane jest przekazywac do rak matki
    co w praktyce oznacza ze wysylam te pieniadze na adres zameldowania matki .
    Na Przekazie pocztowym wpisuje jej nazwisko i adres.
    1. Co bedzie jezeli na przekazie bedzie widnialo Imie i Nazwisko corki a nie
    matki?
    2. Moja corka jest rowniez zamldowana tymczasowo u babci (matki swojej
    matki) jakie konsekwencje prawne czekaja mnie jezeli wysle pieniadze tam?
    Poniewaz matka jest alkoholiczka ,to przepija wszystkie pieniadze.

    Czy musze wraz z byłą tesciową iść do sądu zeby ograniczyc prawa
    rodzicielskie ?

    pozdr
    Robert

  • 2. Data: 2002-11-18 14:22:59
    Temat: Re: alimenty
    Od: "pietruszek" <e...@g...pl>

    Użytkownik "chlop" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    tam?
    > Poniewaz matka jest alkoholiczka ,to przepija wszystkie pieniadze.

    Znam ten problem :(
    Jesli corka ma 18lat to powinna dostawac osobiscie

  • 3. Data: 2002-11-18 14:32:35
    Od: "chlop" <d...@w...pl>

    córka ma dopiero 4 :(

  • 4. Data: 2002-11-18 15:04:18
    Od: "pietruszek" <e...@g...pl>

    > córka ma dopiero 4 :(

    Wiec dlaczego to pan nie ma stac sie oficjalnym opiekunem swojej corki?
    Jesli matka nie moze dobrze zajac sie dzieckiem powinien pan wkroczyc na
    droge odebrania jej praw do corki i wtedy to ona bedzie placic alimenty..
    http://republika.pl/wilk25ad/
    Jesli jest tak jak jest to prosze to rozwazyc

    Piotr