  • 1. Data: 2002-11-18 14:18:47
    Temat: dochody z handlu przez internet
    Od: Tomasz Matusiewicz <t...@a...vinyl.pl>

    Witam

    Mam pytanie, czy jezeli jakas osoba sprzedaje rozne rzeczy przez
    Internet (za posrednictwem Allegro/EBay) i czerpie na tym zysk
    w wysokosci >= 3000zl miesiecznie to czy powinna od tej sumy
    zaplacic fiskusowi podatek. Jezeli tak to czy mozna komus udowodnic
    ze czerpie dochody w taki sposob ?

    Tomasz

  • 2. Data: 2002-11-18 14:48:07
    Temat: Re: dochody z handlu przez internet
    Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>

> [...]
    > w wysokosci >= 3000zl miesiecznie to czy powinna od tej sumy
    > zaplacic fiskusowi podatek. Jezeli tak to czy mozna komus udowodnic

    Popatrz z drugiej strony ... jak udowodnisz zysk w wysokosci 3tys zl
    miesiecznie? Kasa jest a skad? HeHeHe

    Nie idzie o to jak oni tobie udowodnia tylko jak ty im :)

    AJA

  • 3. Data: 2002-11-18 17:15:20
    Od: "PzKw_Panther" <pzkw_panther@(nospam)gazeta.pl>

    Tomasz Matusiewicz <t...@a...vinyl.pl> wrote in

> [...]
    > w wysokosci >= 3000zl miesiecznie to czy powinna od tej sumy
    > zaplacic fiskusowi podatek. Jezeli tak to czy mozna komus udowodnic

    To Ty bedziesz musial udowodnic skad masz ten dochod powyzej 3 tys zlotych.Jesli ci
    sie nie bedzie chcialo powiedziec skad masz te pieniadze no to wtedy w gre wejdzie
    tzw ryczalt 70% podatku od nieujawnionych zrodel dochodow,czyli klasyczny klaps w
    dziaslo dla niesumiennych podatnikow,plus zdaje sie postepowanie karno-skarbowe
    ktore moze sie toczyc rownolegle przeciw Tobie.

    W Tesco mozna jesc bulki, ochrona mi pozwala -
    W Mediamarkcie nie zgadzaja sie zebym jadl paczki-
    (c) Expierd Psycho Ltd -