  • 1. Data: 2002-11-18 12:07:23
    Temat: Wycena usług typu "naprawa tel., pralek" itp. - gdzie w sieci ?
    Od: "Beny" <b...@p...onet.pl>

    Witam!
    Nie wiem czy juz takie pyt. padalo na grupie (jesli tak, to prosze mnie pod
    ten watek skierowac) ?
    Czy mozna gdzies w sieci znalezc informacje na temat stawek za usługi
    "naprawcze" (roboczo-godziny) pralek, lodowek itp. + ew. stawki za dojazd do
    klienta ?
    Konkretnie chodzi mi o koszt naprawy silnika pralki GE (padl komutator), za
    ktory mam zaplacic 400-500zł.
    Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2002-11-18 12:48:40
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Beny" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości:
> [...]
    do
    > klienta ?
    > Konkretnie chodzi mi o koszt naprawy silnika pralki GE (padl komutator),

    Nie ma takiego cennika. Każda firma czy zakład ma swój cennik który i tak
    nie zawsze zawiera wszystkie pozycje ponieważ mozliwości napraw jest tyle co
    usterek, to samo się tyczy kosztów dojazdu bo może być to kilometrówka x
    stawka za km lub ryczałtowa opłata za sam fakt dojazdu. Aby zweryfikować w
    przybliżeniu koszt naprawy tej pralki to najlepiej podzwonić po innych
    serwisach lub zadzwonić do serwisu autoryzowanego i prosić o szacunkowy
    koszt takiej naprawy. Jest wolny rynek i niestety rozbiezność cen może być
    bardzo duża.

    Pozdrowienia
    Serwiz