  • 1. Data: 2003-04-28 17:54:15
    Temat: urlop szkoleniowy
    Od: "Iza Parol" <j...@t...pl>

    Mam pytanie z zakresu prawa pracy. W związku ze zmianą zakresu obowiązków
    pracodawca wysyła pracownika na szkolenie, które dobywa sie w weekendy. Wiem
    że pracownik nie może domagać się zwrotu tych dni. Powiedzcie mi proszę czy
    pracodawca ma tylko prawo czy może obowiązek udzielić urlopu szkoleniowego
    temu pracownikowi i w jakim wymiarze powinien udzielić tego urlopu. Bardzo
    proszę o podanie podstawy prawnej. Sprawa jest pilna.

    Z góry dziękuję za pomoc :)
    Pozdrawiam
    Iza