  • 1. Data: 2003-04-28 15:02:50
    Temat: kazus (prawo karne)_(Miller-Ziobro)
    Od: "marcin_stolowski" <m...@s...lex.pl>

    Zastanawiam sie, czy nasz premier Miller nie popelnil przestepstwa
    podczas ostatnich kilku minut przesluchania komisji sledczej. Otoz nazwal on
    posła Ziobro zerem.
    No i tu przychodza mi do glowy dwa przepisy:
    art. 226 § 1. k.k., ktory mowi o zniewazeniu funkcjonariusza:
    "Kto zniewaza funkcjonariusza publicznego albo osobe do pomocy mu przybrana
    dodczas lub w zwiazku z pelnieniem obowiazkow sluzbowyc, podlega grzywnie,
    karze ograniczenia wolnosci albo pozbawienia wolnosci do roku"
    oraz
    art. 115 § 13 k.k.
    "Funkcjonariuszem publicznym jest:
    1...
    2. poseł, senator, radny
    3........"
    I Co Wy na taki kazus?
    marcin
    _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
    <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

    Marcin Stolowski
    e-mail: m...@s...lex.pl

  • 2. Data: 2003-04-28 15:55:38
    Temat: Odp: kazus (prawo karne)_(Miller-Ziobro)
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik marcin_stolowski <m...@s...lex.pl> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:b8jft9$i03$...@n...news.tpi.pl...

    > I Co Wy na taki kazus?

    A my na to - immunitet ;-)

    --
    Depi.

  • 3. Data: 2003-04-28 18:19:22
    Temat: Re: kazus (prawo karne)_(Miller-Ziobro)
    Od: "[ fazer is now websafe ]" <t...@m...one.pl>

    Użytkownik "Marcin Olender" <d...@g...pl>
    napisał w wiadomości news:b8jius$f5$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A my na to - immunitet ;-)

    Czyli mogą się wzajemnie pozabijać i luzik ;-)

    MSPANC :o)

    --
    pozdrawiam, fazer => http://www.mixer.one.pl/
    Mój adres zwrotny jest pułapką. Nie pisz!

  • 4. Data: 2003-04-28 18:37:32
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>

    [ fazer is now websafe ] wrote:

    > Czyli mogą się wzajemnie pozabijać i luzik ;-)

    Nieee no... Straz Marszalkowska jako jedyna rzecz w tym panstwie moze im
    jeszcze w tym przeszkadzac.

  • 5. Data: 2003-04-28 19:22:20
    Od: Marcyś <m...@n...pl>

    Użytkownik "[ fazer is now websafe ]"
    <t...@m...one.pl> napisał w wiadomości

    > Czyli mogą się wzajemnie pozabijać i luzik ;-)

    Tak najlepiej - obaj siebie warci.
    Kiedyś dwa zera malowali na kiblach.

  • 6. Data: 2003-04-28 20:06:27
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    Tomasz Pyra wrote:

    > Nieee no... Straz Marszalkowska jako jedyna rzecz w tym panstwie moze im
    > jeszcze w tym przeszkadzac.

    NIEEE!!!! Po co?????!!!
    Przecież to by była IMHO jedna z najprostszych i najtańszych dróg
    sanacji RP :[

    MSPANC

    --
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =