  • 1. Data: 2006-05-24 06:47:54
    Temat: urlop dla świadka
    Od: Roman Rogóż <x...@k...pl>

    Witam
    dostałem wezwanie do sądu jako świadek, sprawa pośrednio dotyczy zakładu
    pracy w którym pracuję.
    Czy powinienem normalnie wziąść sobie urlop na ten dzień czy może druk
    wezwania potraktować jak zwolnienie lekarskie i domagać się dnia wolnego ?
    Pozdrawiam
    Romek

  • 2. Data: 2006-05-24 06:50:02
    Temat: Re: urlop dla świadka
    Od: stern <s...@0...pl>

    Roman Rogóż napisał(a):
> [...]
    > Czy powinienem normalnie wziąść sobie urlop na ten dzień czy może druk
    > wezwania potraktować jak zwolnienie lekarskie i domagać się dnia wolnego ?

    pracodawca ma obowiązek Cię zwolnić z pracy -> bez prawa do wynagrodzenia.

    Możesz w sądzie domagać się zwrotu kosztów podróży i utraconego zarobku.

    IMHO: urlop - jeśli nie sprawi Ci problemu wzięcie go - jest o wiele
    wygodniejszy :)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 3. Data: 2006-05-24 08:08:04
    Od: Roman Rogóż <x...@k...pl>

    stern napisał(a):

    > pracodawca ma obowiązek Cię zwolnić z pracy

    -> bez prawa do wynagrodzenia.
    super :)

    > Możesz w sądzie domagać się zwrotu kosztów podróży i utraconego zarobku.
    >
    > IMHO: urlop - jeśli nie sprawi Ci problemu wzięcie go - jest o wiele
    > wygodniejszy :)

    Tak zrobię
    Dzięki

  • 4. Data: 2006-05-24 09:52:50
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 24 maj o godzinie 10:08, na pl.soc.prawo, Roman Rogóż napisał(a):

    > super :)

    Co Ci się nie podoba?
    Chciałbyś by pracodawca płacił Ci za *nie pracowanie* ??

    Pracodawca musi Cię "zwolnić" byś mógł "zeznawać przed sądem" - ale bez
    przesady by za to jeszcze ponosił straty - w imię czego ku...a się pytam?

    --
    Herbi
    24-05-2006 11:51:46

  • 5. Data: 2006-05-24 16:44:19
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Herbi napisał(a):

> [...]
    >
    > Pracodawca musi Cię "zwolnić" byś mógł "zeznawać przed sądem" - ale bez
    > przesady by za to jeszcze ponosił straty - w imię czego ku...a się pytam?

    'w imie zasad skur..' :-)))

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".