  • 31. Data: 2009-02-12 13:10:28
    Temat: Re: urlop a wynagrodzenie
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gn16o2$6rd$1@news.onet.pl Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > EOT.
    Fajnie, że spadasz. Dobra decyzja.

    --
    Jotte

  • 32. Data: 2009-02-12 18:04:11
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl>

    > I nadal wszystko OK.
    > Jak łatwo zauważyć napisałem, że _urlop_ liczy się w dniach, nie w
    > godzinach.
    A po co to napisałeś skoro rozmawiamy o wynagrodzeniu za urlop a ten wg
    powyżego tekstu liczony jest wg godzin?

    > Zwracam uwagę na sformułowanie "zgodnie z obowiązującym go rozkładem czasu
    > pracy".
    > Obowiązującym kiedy?

    Jak to kiedy ? "gdyby w tym czasie nie korzystał z urlopu"

  • 33. Data: 2009-02-12 18:08:03
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl>

    > Jak już wcześniej podałem, priorytet ma zapis ustawowy (tu art. 172 KP).

    Nie rozumiem jednej rzeczy.
    Jeżeli w kodeksie pracy pisze że wynagrodzenie za urlop nie może być inne
    niż za czas pracy to po co się to wynagrodzenie liczy?
    Jeżeli można z niego skorzystać tylko wtedy jak wyjdzie to samo gdyby osoba
    pracowała a jeżeli jest inne to należy zastosować się do kodeksu pracy i
    wypłacić to samo.

    Gdzie jest w takim razie sens tworzenia przepisu o liczeniu wynagrodzenia za
    urlop ?

    --
    PawełJ

  • 34. Data: 2009-02-12 18:47:52
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gn1p31$d08$1@nemesis.news.neostrada.pl pawelj

    > Nie rozumiem jednej rzeczy.
    > Jeżeli w kodeksie pracy pisze
    Jest napisane...

> [...]
    > pracy i wypłacić to samo.
    > Gdzie jest w takim razie sens tworzenia przepisu o liczeniu
    IMO właśnie po to, żeby wyszło to samo. Są przecież różne systemy i rozkłady
    czasu pracy.

    --
    Jotte

  • 35. Data: 2009-02-12 18:48:42
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gn1orp$ckl$1@nemesis.news.neostrada.pl pawelj

    > A po co to napisałeś skoro rozmawiamy o wynagrodzeniu za urlop a ten wg
    > powyżego tekstu liczony jest wg godzin?
    Powtórzyłem widząc, że tak rozumiesz jak i dzielić umiesz (piję wiesz do
    czego).
    Ja o jednostce wymiaru urlopu, ty mi o swoich wyliczeniach...

    --
    Jotte

  • 36. Data: 2009-02-12 19:46:59
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl>

    > IMO właśnie po to, żeby wyszło to samo. Są przecież różne systemy i
    > rozkłady czasu pracy.
    Pracownik na jakim stanowisku wg ciebie będzie miał policzone wynagrodzenie
    za urlop wg przepisu który wcześniej podałem?
    Oczywiście chodzi o policzony i wypłacony.

    --
    PawełJ