  • 1. Data: 2009-02-10 16:03:41
    Temat: Adres korespondencyjny w banku
    Od: Bogdan G <b...@i...pl>

    Witam wszystkich.
    Kiedys mialem rachunek osobisty w pewnym banku. Poniewaz mieszkalem u
    tesciowej to podalem taki adres do korespondencji.
    Jakies 10 lat temu zlikwidowalem rachunek w tym banku. W miedzyczasie
    wyprowadzilem sie od tesciowej, potem od zony.
    W zeszlym roku wzialem kredyt mieszkaniowy w tym samym banku (ale
    oddzial w innym miescie). Musialem zalozyc rachunek osobisty. I co sie
    stalo - czesc korespondencji trafia na moj prawidlowy adres, a czesc na
    adres tesciowej.
    Wydaje mi sie, ze:
    po pierwsze - bank nie powinien przechowywac mojego adresu
    korespondencyjnego po zlikwidowaniu konta,
    po drugie nie powinien wysylac jakiejkolwiek korspondencji na adres inny
    jak podany przy drugim zakladaniu konta.
    Czu moge uzyskac od banku jakies odszkodowanie za nieposzanowanie moich
    danych?
    Jesli tak to gdzie sie zwrocic?

  • 2. Data: 2009-02-10 16:11:33
    Temat: Re: Adres korespondencyjny w banku
    Od: "JBL" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Bogdan G" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jak podany przy drugim zakladaniu konta.
    > Czu moge uzyskac od banku jakies odszkodowanie za nieposzanowanie moich

    Na odszkodowanie raczej bym nie liczył, lepiej w sposób cywilizowany
    poinformować bank żeby nie wysyłali listów na stary adres (najlepiej zrobić
    to na pismie). I to tyle :)

  • 3. Data: 2009-02-10 17:27:57
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    JBL pisze:
    > Na odszkodowanie raczej bym nie liczył, lepiej w sposób cywilizowany
    > poinformować bank żeby nie wysyłali listów na stary adres (najlepiej zrobić
    > to na pismie). I to tyle :)

    To i tak nic nie da pomimo pisma oraz telefonu do partyline banku aby nie
    przysyłali wyciągów.

  • 4. Data: 2009-02-10 18:19:17
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 10 Lut, 17:03, Bogdan G <b...@i...pl> wrote:
    > Witam wszystkich.
    > Kiedys mialem rachunek osobisty w pewnym banku.

    Niech zgadne... BZ WBK?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 5. Data: 2009-02-10 18:58:22
    Od: Bogdan G <b...@i...pl>

    Rafal M pisze:

    > Niech zgadne... BZ WBK?
    >

    > Pozdrawiam
    > Rafal

    Pekao SA

  • 6. Data: 2009-02-10 19:09:57
    Od: Bogdan G <b...@i...pl>

    > Na odszkodowanie raczej bym nie liczył, lepiej w sposób cywilizowany
    > poinformować bank żeby nie wysyłali listów na stary adres (najlepiej zrobić
    > to na pismie). I to tyle :)

    W sposob cywilizowany chyba juz to zrobilem rezygnujac z konta u nich.
    Oni wygrzebuja adres, ktorego juz nie maja podstaw zeby uzywac.
    Nie chodzi mi o odszkodowanie bo wielkich strat nie poniosłem, ale
    wkurza mnie brak podstawowego poszanowania dla mnie ze strony
    wszechmocnego banku. Dlatego chciałbym im wbić przynajmniej mala szpilke.

  • 7. Data: 2009-02-10 20:44:10
    Od: "Daniel" <w...@w...pl>

    > Wydaje mi sie, ze:
    > bank nie powinien przechowywac mojego adresu korespondencyjnego po
    > zlikwidowaniu konta,

    A co na to prawo?

    > Czu moge uzyskac od banku jakies odszkodowanie za nieposzanowanie moich
    > danych?

    Z całą pewnością...

    > Jesli tak to gdzie sie zwrocic?

    Do banku. A jak nie będą chcieli po dobroci to do sądu...

    > chciałbym im wbić przynajmniej mala szpilke.

    To zrezygnuj z kredytu...

  • 8. Data: 2009-02-10 21:17:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > mnie brak podstawowego poszanowania dla mnie ze strony wszechmocnego
    > banku. Dlatego chciałbym im wbić przynajmniej mala szpilke.

    Napisz im pismo, ze domagasz się odszkodowania za ujawnienie tajemnicy
    bankowej Twoim byłym teściom. Odszkodowania nie dostaniesz, ale kilku
    osobom podniesiesz adrenalinę i najpewniej poprawią w bazach, jak potrzeba.

  • 9. Data: 2009-02-11 05:40:37
    Od: Bogdan G <b...@i...pl>

    Daniel pisze:

    > A co na to prawo?

    > Z całą pewnością...

    > Do banku. A jak nie będą chcieli po dobroci to do sądu...

    > To zrezygnuj z kredytu...

    Na razie napisalem list do banku. I zwrócę się do rzecznika konsumentów.
    Dzieki wszystkim za odpowiedz. Jesli cos ciekawego bedzie sie dzialo to
    dam znac.

  • 10. Data: 2009-02-11 08:10:52
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 10 Feb 2009 17:03:41 +0100, Bogdan G napisał(a):

    > po pierwsze - bank nie powinien przechowywac mojego adresu
    > korespondencyjnego po zlikwidowaniu konta,

    Może przez 5 lat, jeśli byłeś grzeczny, albo przez 11 lat, jeśli "rwałeś
    na Czumę" ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl