    From: "Marcin" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: uregulowanie widywania dziecka
    Date: Sun, 10 Apr 2005 19:09:27 +0200

    Witam Państwa,
    Sprawa dotyczy uregulowania widywania dziecka. Obecna sytuacja przedstawia
    sie nastepujaco: znamy sie 7 lat, nie zawarlismy zwiazku małzenskiego,
    wspolnie mamy maloletnie dziecko (10 miesięczne) z ktorym mam ograniczony
    kontakt. Obecnie nie mieszkamy razem. Poniewaz nie pracuje, bo ona jest w
    duzym stopniu za to odpowiedzialna. Żeby zapewnic dostatni byt musze
    wyjechac za granice do pracy. Przed wyjazdem chce sie zabezpieczyc na
    wypadek ograniczenia praw rodzicielskich. Nie chce dopuscic do tego, aby
    wyjechala z dzieckiem za granice do swojej matki bez mojej zgody (pod moja
    nieobecność).
    Z jej strony odbywa sie gra dzieckiem, którego nie chce stracić. Prosze o
    porade lub przeslanie dalszych instrukcji jakie mam przesłac, aby
    przedstawic dalszy stan faktyczny.
    Z poważaniem

    Tomasz Trojak