  • Data: 2005-04-18 21:18:05
    Temat: Re: uregulowanie widywania dziecka
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maverick31" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:d402bi$k6m$1@opal.icpnet.pl...
    > W dyskusje filozoficzne oczywiscie nie musi sie pani wdawac choc zapewne
    > doprowadzilo by to do poszezenia pani wiedzy i poznania prawdy. Filozofia
    od
    > slowa lacinskiego 'philosophia' to wiedza o madrosci, prawdzie,
    moralnosci.
    > Nauka majaca na celu ujac zasadniczy charakter i tresc rzeczywistosci,
    > laczaca teorie rzeczywistosci, teorie wartosci i teorie poznania.

    :)

    > A ja proponowalbym pani przeczytac calosc ...powinna pani wiedziec, ze z
    > jednego zapisu nie sposob wyciagnac slusznych wnioskow.

    racja :) rozwiazujac swoj problem droga filozoficzna zainteresowany wroci na
    grupe /po zakonczonym postepowaniu/ wielce zawiedziony

    > Pani rady na niewiele sie facetowi przydadza

    a ja mysle , ze odpowiadajac sobie na postawione przeze mnie pytania
    zainteresowany dojdzie do odpowiedzi ponizej

    bo ograniczenie wladzy bedzie
    > faktem jesli matka zlozy wniosek o to wywodzac, ze ojciec wyjechal za
    > grtanice

    Ponadto mysle, ze zainteresowany wyciagnie odpowiednie wnioski z Pana
    wszechstronnej wiedzy i mojej niewiedzy , wypada mi zyczyc tylko powodzenia

    pozdrawiam
    Sandra