  • 1. Data: 2003-07-02 13:23:27
    Temat: uprawnienia studenta
    Od: "winnie" <w...@o...pl>

    Czy student po obronie, ale przed odebraniem dyplomu ma jeszcze uprawnienia
    studenckie? Chodzi konkretnie o to, jak go traktowac przy um-zlec. Czy jako
    osobe uczącą sie czy juz nie?

    Winnie

  • 2. Data: 2003-07-02 13:46:09
    Temat: Re: uprawnienia studenta
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    winnie wrote:
    > Czy student po obronie, ale przed odebraniem dyplomu ma jeszcze
    > uprawnienia studenckie? Chodzi konkretnie o to, jak go traktowac
    przy
    > um-zlec. Czy jako osobe uczącą sie czy juz nie?

    Hmm - studia trwaja regulaminowo 10 semestrow. Wiec do konca (31
    pazdziernik?) tegoz chyba nim jestes?

  • 3. Data: 2003-07-02 21:32:05
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

> [...]
    uprawnienia
    > studenckie? Chodzi konkretnie o to, jak go traktowac przy um-zlec. Czy

    Studia trwaja do dnia obrony, lecz nie dluzej niz to wynika z programu
    nauki - czyli maks. do 30 wrzesnia po odpowiedniej ilosci lat od dnia ich
    rozpoczecia (chyba ze rozpoczely sie w "zimie" lub mialy trwac nieparzysta
    ilosc semestrow - wiadomo o co chodzi). Jesli wiec np skonczysz 5 letnie
    studia w 3 lata - to w dniu obrony tracisz niektore przywileje jakie sie z
    tym wiaza.
    Odebranie dyplomu to czynnosc czysto techniczna, ja np. zwlekam z
    uczynieniem tego juz 14 miesiecy, bo mi sie nie chce zapalcic 65 zl opaty za
    jego wydanie i pofatygowac do fotografa - na nic mi on w sumie potrzebny, a
    to jesli juz to moge sobie wziasc z dziekanatu darmowe zaswidecznie. Wcale
    nie oznacza to, ze jestem studentem - studia skonczylem w dniu obrony. Gdyby
    mialy trwac do dnia odebrania dyplomu to moglo by prowadzic do nonsensow.

    Cezar

  • 4. Data: 2003-07-04 12:37:24
    Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:bdungt$265$1@news.onet.pl...
    > przy
    > Hmm - studia trwaja regulaminowo 10 semestrow. Wiec do konca (31
    > pazdziernik?) tegoz chyba nim jestes?

    Ale legitymacje zabieraja przewaznie w chwili obrony, wiec od tego momentu
    przestajesz byc studentem a stajesz sie absolwentem (IMHO).

    Pozdro

    Maseł

    --
    www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
    ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962

  • 5. Data: 2003-07-23 17:45:00
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    Użytkownik "winnie" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    uprawnienia
    > studenckie? Chodzi konkretnie o to, jak go traktowac przy um-zlec. Czy

    Nie ma.
    Studentem jest się do dnia obrony.

  • 6. Data: 2003-07-23 22:21:03
    Od: "Burdzik" <b...@i...pl>

    Użytkownik "poilkj" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma.
    > Studentem jest się do dnia obrony.

    Wg ZUS uprawnienia przysługują do 30 września w przypadku studenta lub do
    ostatniego dnia
    sierpnia w przypadku szkoły średniej lub innej szkoły w której nowy rok
    rozpoczyna się 1 września.
    Można podpisac umowę zlecenia na zasadach zatrudnienia studenta.

    M.B.