  • 1. Data: 2003-07-02 12:19:34
    Temat: nazwy zastrzezone - gdzie znajde?
    Od: "qc" <qcol@*antyspam*probit.net>

    witam... chce zarejestrowac domene, nie wiem jednak czy
    nie jest to zastrzezona nazwa jakiejs firmy a nie chce w przyszlosci
    klopotow... czy jest jakies www gdzie to mozna sprawdzic?

  • 2. Data: 2003-07-02 12:54:04
    Temat: Re: nazwy zastrzezone - gdzie znajde?
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > witam... chce zarejestrowac domene, nie wiem jednak czy
    > nie jest to zastrzezona nazwa jakiejs firmy a nie chce w przyszlosci
    > klopotow... czy jest jakies www gdzie to mozna sprawdzic?

    Jest adres www pod którym możesz się dowiedzieć
    gdzie szukac: http://www.uprp.pl/

    Pozostaje albo czytelnie UP albo przeszukanie bazy
    przez internet, lecz niestety nie za darmo.
    IMHO można również zwrócić się do rzecznika.

    Pix