  • 1. Data: 2002-01-31 14:13:19
    Temat: uprawnienia budowlane?
    Od: <m...@p...onet.pl>

    dzis dowiedzialem sie ze wydzial architektury UW juz sie nie zajmuje
    uprawnieniami budowlanymi a ja wlasnie skonczylem wymagana praktyke i chcialem
    zlozyc zesszyt praktyk :((((
    Podobno sprawe maja przejac jakies Izby???
    a podobno (inne glosy) sprawa uprawnien ma wrocic do Urzedow Wojewodzkich
    ogolnie wielki burdel
    czy ktos wie jak to sie rozwiaze tzn gdzie mam zlozyc ten pieprzony zeszyt i
    czy cos sie zmieni w dotyczczasowych przepisach?
    a drugie pytanie czy jesli wejdziemy do uni europejskiej to czt te uprawnienia
    nie zostatna calkowicie zniesione ???
    bo przeciez w innych krajach nic takiego jak uprawnienia nie wystepuje , po
    prostu rynek weryfikuje wiedze i ubepieczenia (jesli ktos dal ciala to juz w
    przyszlosci nikt go nie ubezpieczy albo dowala taka stawke ze sam zrezygnuje z
    zawodu)

  • 2. Data: 2002-01-31 18:31:36
    Temat: Re: uprawnienia budowlane?
    Od: p...@w...pl (PinQ)

    <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > Podobno sprawe maja przejac jakies Izby???
    > a podobno (inne glosy) sprawa uprawnien ma wrocic do Urzedow Wojewodzkich
    (..)

    Izby to IMHO taki sprytny wynalazek, aby kolejna grupka darmozjadów
    nieźle sobie prosperowała z obowiązkowych składek.
    Jednym słowem skandal, a przy okazji odbieranie praw nabytych.
    W UW źle Ci odpowiedziano - wejście w życie nowych przepisów
    zostało ostatnio przesunięte o rok więc wydaje się, że dotychczasowa
    procedura uzyskiwania uprawnień powinna pozostać na razie bez zmian.
    Niestety w międzyczasie udało im się wyłudzić ode mnie i setek
    (jeśli nie tysięcy) innych osób po 50zł.

    PinQ