    From: p...@w...pl (PinQ)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: uprawnienia budowlane?
    Date: 31 Jan 2002 10:31:36 -0800

    <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:<495b.00001c1b.3c5950ff@newsgate.onet.pl>...
    > dzis dowiedzialem sie ze wydzial architektury UW juz sie nie zajmuje
    > uprawnieniami budowlanymi a ja wlasnie skonczylem wymagana praktyke i chcialem
    > zlozyc zesszyt praktyk :((((
    > Podobno sprawe maja przejac jakies Izby???
    > a podobno (inne glosy) sprawa uprawnien ma wrocic do Urzedow Wojewodzkich
    > ogolnie wielki burdel
    (..)

    Izby to IMHO taki sprytny wynalazek, aby kolejna grupka darmozjadów
    nieźle sobie prosperowała z obowiązkowych składek.
    Jednym słowem skandal, a przy okazji odbieranie praw nabytych.
    W UW źle Ci odpowiedziano - wejście w życie nowych przepisów
    zostało ostatnio przesunięte o rok więc wydaje się, że dotychczasowa
    procedura uzyskiwania uprawnień powinna pozostać na razie bez zmian.
    Niestety w międzyczasie udało im się wyłudzić ode mnie i setek
    (jeśli nie tysięcy) innych osób po 50zł.

    PinQ