  • 1. Data: 2004-04-13 16:37:28
    Temat: upowaznienie
    Od: "gosia" <m...@w...pl>

    co zrobic zeby upowaznic kogos do odbioru mojej korespondencji?

  • 2. Data: 2004-04-13 16:49:09
    Temat: Re: upowaznienie
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    gosia wyskrobał(a):
    > co zrobic zeby upowaznic kogos do odbioru mojej korespondencji?

    Wziąć kartkę papieru, długopis i napisać :) Zwyczajnie, po polsku.
    Miejscowość, data, Twoje dane osobowe, niżej wielkimi bukwami
    "PEŁNOMOCNICTWO", a niżej: Upoważniam ... do odbioru korespondencji
    adresowanej na moje nazwisko i adres w okresie ... itd." zależy jaką chcesz
    temu nadać treść. Żadnych zaklęć magicznych nie trzeba dodawać :)

    --
    Bartek Gliniecki

  • 3. Data: 2004-04-13 19:11:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "gosia" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > co zrobic zeby upowaznic kogos do odbioru mojej korespondencji?

    Podejść do swojego Urzędu Pocztowego. Oni tam mają o ile się nie mylę
    nawet specjalne formularze do tego celu. W każdym razie nie wystarczy
    kartka z upoważnieniem. Chyba, że to osoba i tak upoważniona do odbioru
    korespondencji na podstawie przepisów (generalnie domownik), to wówczas
    żadne upoważnienie nie jest potrzebne.

  • 4. Data: 2004-04-13 19:21:00
    Od: "poilkj" <u...@d...invalid>

    "gosia" <m...@w...pl> wrote in message
    > co zrobic zeby upowaznic kogos do odbioru mojej korespondencji?

    na poczcie?
    Iść na pocztę, zapytać w okienku.
    Dadzą ci druczek.
    Kosztuje to albo 23 albo 32 zł. Nie pamiętam.