  • 1. Data: 2004-04-13 16:19:49
    Temat: Testy w Policji
    Od: "Krzysiek Nowak" <j...@g...pl>

    Czesc Wam
    Czy ktos z was wie jak przebiegaja
    testy psychologiczne w Policji i jak
    nalezy sie zachowywac zeby zdac :)

  • 2. Data: 2004-04-13 17:44:40
    Temat: Re: Testy w Policji
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Krzysiek Nowak wrote:
    > Czesc Wam
    > Czy ktos z was wie jak przebiegaja
    > testy psychologiczne w Policji i jak
    > nalezy sie zachowywac zeby zdac :)

    O ile mi wiadomo treść testów jest niejawna i zdajacy podpisuje
    zobowiązanie ich nieujawniania.

    A sprawnościówki się nie boisz? ;)

  • 3. Data: 2004-04-13 18:58:23
    Od: j...@g...pl

    sprawnosciowke przeszedlem,nie chodzi mi o konkretne pytania ale ogolnie o
    sposob zachowania i udzielania odpowiedzi.Maja pewnie jekies kryteria tylko
    jakie kurcze.

  • 4. Data: 2004-04-13 19:15:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Nowak" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    Mniej więcej testy psychologiczne są podobne do testów na inteligencje.
    Jest tego od groma w księgarniach. Dodatkowo rozmowa z psychologiem.
    Zachowanie nie ma większego znaczenia w wypadku samych testów, bo po
    prostu siedzisz i masz tu wypełnić. No a przy rozmowie z psychologiem, to
    chyba najlepiej być sobą.

  • 5. Data: 2004-04-13 19:38:10
    Od: "mithos" <mithos@op[NoSPAM].pl>

    > A sprawnościówki się nie boisz? ;)

    Z tabelki wynika, ze to nic trudnego.

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    mithos@op[NOSPAM].pl

  • 6. Data: 2004-04-13 21:11:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > sprawnosciowke przeszedlem,nie chodzi mi o konkretne pytania ale ogolnie
    > sposob zachowania i udzielania odpowiedzi.Maja pewnie jekies kryteria
    tylko
    > jakie kurcze.

    To są testy pisemne. Tylko rozmowa z psychologiem.

  • 7. Data: 2004-04-13 21:31:54
    Od: Artur <a...@j...net>

    Bo nie jest. Ale nie dla wszystkich.
    Choc widze inna hipoteze - Lawa chcial znowu blysnac (marna) znajomoscia
    kolejnego tematu.

    A.

  • 8. Data: 2004-04-14 01:40:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mithos wrote:

    > Z tabelki wynika, ze to nic trudnego.

    Hmm... Niektóre są trywialne - np. podciąganie. Parę tygodni delikatnego
    terningu (kilka podciągnięć dwa - trzy razy dziennie dziennie) i da się
    uzyskać 'dostateczny', nawet jak jest się kompletnie bez kondycji.

    A jak Ci idzie rzucanie 3kg piłką i szybkie biegi na dłuższe dystanse?
    (tutaj mające formę 'skompresowaną' - przygłupiasty 'test harwardzki').

    ATSD to ciekaw jestem, jaki procent policjantów ze stażem powiedzmy
    10-15 lat byłby w stanie zaliczyć ten test 'wejściowy' ;) Przecież duża
    ich część w pasie jest dość, hmm, obfita...

  • 9. Data: 2004-04-14 06:46:37
    Od: "d" <j...@g...pl>

> [...]
    > Zachowanie nie ma większego znaczenia w wypadku samych testów, bo po
    > prostu siedzisz i masz tu wypełnić. No a przy rozmowie z psychologiem, to

    no tak ale slyszalem ze nie lubia ludzi ktorzy np moga cechowac sie pewnego
    rodzaju indywidualnoscia ze np preferuja ludzi poslusznych moze to bzdurki.:)

  • 10. Data: 2004-04-14 17:42:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "d" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > no tak ale slyszalem ze nie lubia ludzi ktorzy np moga cechowac sie
    pewnego
    > rodzaju indywidualnoscia ze np preferuja ludzi poslusznych moze to
    bzdurki.:)

    Podejrzewam, że to silnie zależy od lekarza badającego. Trudno mi się
    odnieść jakie wytyczne mają lekarze. Tak, czy inaczej wydaje mi się, że
    próba wciskania kitu wypadnie gorzej, niż bycie sobą. W końcu oni skądś te
    wytyczne biorą i pewnie mają na celu odfiltrowanie jakiś dewiantów. Lepiej
    odpaść na teście psychologicznym, niż później przez całe życie męczyć
    siebie i innych swoją osobą. A znam wielu takich policjantów - niestety.

    Z tego co sobie przypominam, to w każdym razie dyskryminują wszelkie
    samookaleczenia.