  • 1. Data: 2004-04-13 16:28:29
    Temat: 14 dni, czy 14 dni roboczych
    Od: slawek <s...@g...cl>

    Witam
    Mam zlozyc pismo do US i mam na to 14 dni,
    pytanie czy 14 kolejnych dni, czy tez 14 dni roboczych?
    Wydaje mi sie, ze to drugie i ze w ten sposob dzialaja
    tez i inne urzedy, ale moze sie myle. Prosze o potwierdzenie.
    --
    pozdrawiam
    Slawek

    odpowiadajac na priva zamien
    .cl -> .pl w moim adresie email

  • 2. Data: 2004-04-13 16:31:47
    Temat: Re: 14 dni, czy 14 dni roboczych
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    slawek wyskrobał(a):
> [...]
    > Wydaje mi sie, ze to drugie i ze w ten sposob dzialaja
    > tez i inne urzedy, ale moze sie myle. Prosze o potwierdzenie.

    14 zwykłych dni. Jak upływ terminu wypada w dzień wolny od pracy, to termin
    upływa w następnym dniu roboczym.

    --
    Bartek Gliniecki