  • 1. Data: 2011-06-24 11:02:31
    Temat: Re: upierdliwy sąsiad
    Od: "klon" <s...@y...co.uk>

    > mechaniczną)... robi 1/2 dni przerwy czasami, ale 5 dni w tygodniu
    > piłuje...

    powiedz żeby starał sie to zrobicz jak najktórcej np sob-niedziela i wnocy
    dzieki temu bedziesz miał w ciągu tygodnia spokój

    jk

  • 2. Data: 2011-06-24 11:04:06
    Temat: upierdliwy sąsiad
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    tak przy okazji, wprowadził się koło mnie nowy sąsiad... jest nieco
    wkurzający, zwozi na działkę drzewo i całymi dniami je piłuje (piłą
    mechaniczną)... robi 1/2 dni przerwy czasami, ale 5 dni w tygodniu piłuje...
    można coś na to poradzić?

  • 3. Data: 2011-06-24 11:22:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.06.2011 13:04, identifikator: 20040501 pisze:
> [...]
    > wkurzający, zwozi na działkę drzewo i całymi dniami je piłuje (piłą
    > mechaniczną)... robi 1/2 dni przerwy czasami, ale 5 dni w tygodniu

    Zlikwiduj zimy ;->

  • 4. Data: 2011-06-24 11:59:30
    Od: wbk <o...@c...pl>

> [...]
    > wkurzający, zwozi na działkę drzewo i całymi dniami je piłuje (piłą
    > mechaniczną)... robi 1/2 dni przerwy czasami, ale 5 dni w tygodniu

    masz 2 wyjścia:
    -grzecznie się z nim dogadać
    -kupić sobie dużą działkę tak aby odgłos piłowania nie przeszkadzał

    Pomyśl o np mieszkaniu w bloku: ja mam tak że mieszkanie nad moją głową
    jest wynajmowane i co jakiś czas impreza na kilkanaście osób podczas
    której pozostaje mi tylko nie spać przez całą noc albo wybyć z
    mieszkania w inne miejsce co czynię :) żadne inne metody nie skutkowały

    W temacie polecam:
    http://uwaga.tvn.pl/49278,news,,podpalil_sie__bo_nik
    t_nie_chcial_mu_pomoc,reportaz.html

    w takim pojebanym kraju żyjemy

  • 5. Data: 2011-06-25 09:30:37
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 24 Jun 2011 13:04:06 +0200, identifikator: 20040501 napisał(a):

> [...]
    > wkurzający, zwozi na działkę drzewo i całymi dniami je piłuje (piłą
    > mechaniczną)... robi 1/2 dni przerwy czasami, ale 5 dni w tygodniu piłuje...

    Zasponsorować sąsiadowi fajny piec c.o. na gaz oraz opłacić tenże gaz na 10
    lat z góry. Na pewno się zdecyduje :-)

    PS. Widzę, że sam masz większe zadatki na bycie upierdliwym sąsiadem, niż
    on. Zrób coś z tym, bo inaczej nie da się z Tobą SĄSIADOWAĆ po ludzku.
    --
    XL
    Prawda o GMO:

  • 6. Data: 2011-06-25 09:38:14
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

> [...]

    > wkurzający, zwozi na działkę drzewo i całymi dniami je piłuje (piłą
    > mechaniczną)... robi 1/2 dni przerwy czasami, ale 5 dni w tygodniu piłuje...

    Jak zacznie latać po Twoim niebie, to go zestrzel :->

  • 7. Data: 2011-06-25 11:21:05
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin identifikator: 20040501

> [...]
    > wkurzający, zwozi na działkę drzewo i całymi dniami je piłuje (piłą
    > mechaniczną)... robi 1/2 dni przerwy czasami, ale 5 dni w tygodniu

    Można, to nie tartak. Hint: immisje.