  • 11. Data: 2022-01-24 19:56:36
    Temat: Re: unijne kary
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.01.2022 o 11:06, J.F pisze:

    > I co z tego dalej wyjdzie, jak rzad otrzyma przelew
    > "na cel XXX 200 mln zgodnie z umową minus kompensata grzywny 150mln".
    >
    > Wplynie 50mln na cel XXX, czy rzad sobie jakos rozliczy?
    >
    > Bo jak znam zycie, to potem Unia zażąda rozliczenia dotacji 200mln,
    > i znow bedzie 150mln do zwrotu :-)

    Mam lepszy pomysł. Niech zajmą pensję naszych eurodeputowanych:)

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 12. Data: 2022-01-24 20:23:29
    Od: n...@o...pl

    Wiesiaczek <c...@v...pl> napisał(-a):

    > Nie ma.
    > Wyboru też nie ma :)
    >
    > Spójrz na te tłumy w tych marketach i powiedz tym ludziom, żeby poszli
    > kupować w Społem.

    Przecież chodzą.
    "Spółdzielnie Społem są dziś największym polskim detalistą"
    https://sklepygama.pl/2015/07/24/grupa-eurocash-i-sp
    oldzielnie-spolem-zaciesniaja-partnerstwo-w-ramach-s
    polki-psd/

    > Tak, że nie pierdol głupot tylko racz zauważać fakty.
    > A faktem jest, że to my utrzymujemy Unię.

    No to nie pierdol głupot.

  • 13. Data: 2022-01-24 20:24:03
    Od: n...@o...pl

    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Uświadom sobie że unijne dotacje rocznie na czysto to ok 10% Polskiego
    > rocznego budżetu.
    >
    > Jeśli dodasz tą informację do Twojego słusznego rozumowania to jak nic
    > Ci wychodzi że lepiej nie brać "DOTACJI"

    Czyli lepiej mieć 90% niż 100%?

  • 14. Data: 2022-01-24 21:53:49
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 24 stycznia 2022 o 16:05:21 UTC+1 Wiesiaczek napisał(a):

    > Tak, że nie pierdol głupot tylko racz zauważać fakty.
    > A faktem jest, że to my utrzymujemy Unię.

    Wow, lepsze niż "für deutschland".
    Prześlij do TVP na pasek: "Jedynie dzięki 500+ unia jeszcze nie zbankrutowała!"

  • 15. Data: 2022-01-24 23:37:38
    Od: n...@o...pl

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> napisał(-a):

    > Wow, lepsze niż "für deutschland".
    > Prześlij do TVP na pasek: "Jedynie dzięki 500+ unia jeszcze nie zbankrutowała!"

    Poniekąd może to być prawda, bo jak widziałem kiedyś podsumowanie przepływów
    pieniężnych po wprowadzeniu 500+, to wyszło, że połowa z 500+ idzie na
    samochody sprowadzane z Niemiec :)

    PS. A na alkohol itp. używki ledwo, ledwo drgnęło.

  • 16. Data: 2022-01-25 09:23:15
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 24.01.2022 o 20:23, n...@o...pl pisze:

> [...]
    > https://sklepygama.pl/2015/07/24/grupa-eurocash-i-sp
    oldzielnie-spolem-zaciesniaja-partnerstwo-w-ramach-s

    Masz tu młotku:
    "Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej
    sieci detalicznej w Polsce, mającej (na koniec I połowy 2021 r.) 3154
    sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna
    na polskim rynku od 25 lat."

    Sama Biedronka!

    A tu masz to co zalinkowałeś:
    "Dotychczas 100-proc. właścicielem spółki PSD była Grupa Eurocash.
    Dzięki podpisanej umowie inwestycyjnej połowa akcji PSD pozostanie w
    rękach dystrybutora żywności, a druga połowa trafi w ręce spółdzielni
    skupionych w ramach PSD (obecnie jest to 80 spółdzielni Społem,
    prowadzących łącznie 665 sklepów)."

    To teraz dodaj Kauflandy, Carrefoury, Auchany, Lidle i chyba z setkę innych.

    A więc to, co poniżej:

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 17. Data: 2022-01-25 09:28:58
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    > Wow, lepsze niż "für deutschland".
    > Prześlij do TVP na pasek: "Jedynie dzięki 500+ unia jeszcze nie zbankrutowała!"

    A Ty myślisz, że te 500+ nie idzie do Biedronki, Kauflanda, Lidla?
    Nie idzie do Coca-Coli, Danona i setek innych zachodnich producentów?

    Nic dziwnego, że mamy takie szambo w kraju, skoro jej obywatele -
    niewolnicy są tak solidnie zindoktrynowani.
    Lizanie dupy Ameryce to nasz specjalność, prawda?

  • 18. Data: 2022-01-25 09:31:02
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 24.01.2022 o 23:37, n...@o...pl pisze:

> [...]
    > samochody sprowadzane z Niemiec :)
    >
    > PS. A na alkohol itp. używki ledwo, ledwo drgnęło.

    Przypomnę, że alkohol jest produkowany przez Niemców, Rosjan, Francuzów.
    Prawda, że na naszym terytorium, ale zyski oni zatrzymują dla siebie.
    Kawa też nie rośnie w Polsce, jakby niektórzy sądzili.

  • 19. Data: 2022-01-25 09:37:20
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 24.01.2022 o 20:24, n...@o...pl pisze:

    > Czyli lepiej mieć 90% niż 100%?

    Nie do końca...
    Te 10% dotacji netto to tylko margines.
    Unia czerpie kolosalne zyski z wykoszenia konkurencji polskich firm,
    likwidacji polskiego rolnictwa, przemysłu, usług etc.
    Tego w "dopłatach" jakoś się nie uwzględnia.
    Jak już pisałem, lwia część handlu jest w rękach Unii.
    Co więcej, w tych ich sklepach są sprzedawane towary produkowane w
    unijnych fabrykach, choć na naszym terenie.
    Nawet kartofle w marketach nie są polskie!

  • 20. Data: 2022-01-25 09:57:39
    Od: n...@o...pl

    Wiesiaczek <c...@v...pl> napisał(-a):

    > A Ty myślisz, że te 500+ nie idzie do Biedronki, Kauflanda, Lidla?

    A w Biedronce to same zachodnie z niemieckimi metkami, w tym ziemniaki!

    > Nic dziwnego, że mamy takie szambo w kraju, skoro jej obywatele -
    > niewolnicy są tak solidnie zindoktrynowani.

    I jacy głupi jak widać. Wzorowi patriotyczni kretyni!