  • 11. Data: 2005-12-01 12:40:39
    Temat: Re: unieważnienie małżeństwa - długie
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ciekawe... rys psychologiczny i historia bardzo odpowiada pewnej osobie,
    > ktora mialem watpliwa przyjemnosc znac. Mozesz podac mi na priv wiecej
    > szczegolow na temat dziewczecia?

    brat tez na taka tafil, moze to jakas mafia :-)

    P.

  • 12. Data: 2005-12-01 12:41:56
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > nie ma to jak konkrety, prosiłam o pomoc a nie o głupie komentarze

    Nie ma to jak posuwac, nieznana sobie laske bez gumy.

    Niektorzy lubia ekstremalne sporty :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 13. Data: 2005-12-01 12:42:21
    Od: "MarlonB" <|p|i|e|c|h|u|1|@GIN_SPAMERZEwp.pl>

    "Przemek R..." <p...@t...gazeta
    .pl>
    wrote in message news:dmmr07$kqv$1@inews.gazeta.pl...

    > brat tez na taka tafil, moze to jakas mafia :-)

    Zaraz wyjdzie na to, ze to normalne :)

    M.

  • 14. Data: 2005-12-01 12:50:32
    Od: "Paweł" <b...@m...com>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dmmr07$kqv$1@inews.gazeta.pl...

    > brat tez na taka tafil, moze to jakas mafia :-)

    Każdy, kto dłużej pożyje ma podobne przypadki..
    Trzeba chyba stworzyć Blacklistę :-))

    --
    Paweł
    uwaga na hosting tpi.pl !!

  • 15. Data: 2005-12-01 14:22:17
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > brat tez na taka tafil, moze to jakas mafia :-)

    Ja trafilem na taka z Bielska-Bialej ;-) Cale szczescie, ze strulem sie
    czyms powaznie w wieczor, kiedy przyjechala do mnie na "łóżking" i gdy po
    raz dziesiaty zajeczala mi nad termoforem, ze "nie moze spac, zebym cos z
    tym zrobil" - wreczylem jej tom pierwszy Harry'ego Pottera. Obudzilem sie w
    poludnie, zastalem ksiazke przeczytana do polowy, rzeczonej panny juz nie
    bylo, na szczescie nic nie zginelo ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 16. Data: 2005-12-01 14:51:25
    Od: "Przemysław Sobociński" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Tiger" <c...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe... rys psychologiczny i historia bardzo odpowiada pewnej osobie,
    > ktora mialem watpliwa przyjemnosc znac.

    Ty też? :-)

  • 17. Data: 2005-12-01 14:53:55
    Od: "Przemysław Sobociński" <p...@o...pl>

    > Ustawa o ochronie zdrowia psychiatrycznego zapewnie bardzo szeroka game
    > srodkow, jakie moga byc uzyte w przypadku gdy ktos nie chce. Od biedy to
    > i zdrowego bedzie sie dalo zamknac.

    Mówisz, że wystarczy wykonać telefon i przyjeżdzają panowie zabierając ze
    sobą delikwenta/delikwentkę?

  • 18. Data: 2005-12-01 15:40:20
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl

    Dnia 01.12.2005 Przemek R... <p...@i...gazeta.pl> napisa?/a:

    > brat tez na taka tafil, moze to jakas mafia :-)

    Moze to siostry? =)

    --
    Tomasz Trystula

  • 19. Data: 2005-12-01 16:14:34
    Od: Miss Moon <m...@g...pl>

    yanoosh napisał(a):
> [...]
    > schody. Okazuje się że dziewczę jest chorobliwą kłamczuchą, zaczyna robić
    > długi, kombinuje i oszukuje wszystkich włącznie z nim.
    > Okazuje się, że to co opowiadała o sobie czyli kariera zawodowa,
    > wykształcenie, a nawet sprawy rodzinne są wielkim kłamstwem
    > Pod wielkim znakiem zapytania staje też jego ojcostwo. Ginekolog twierdzi
    > że ciąża jak na 7 (w tej chwili) miesiąc jest aż nadto rozwinięta.
    > Chłopak jest przerażony, chce sprawdzić czy dziecko jest aby napewno jego,
    > może to zrobić jednak dopiero po jego urodzeniu się.

    art.62 Kodeksu Rodzinnego mówi, że dziecko urodzone w czasie trwania
    małżeństwa uważa się za pochodzące od męża matki. Domniemanie to można
    obalić tylko na skutek powództwa o zaprzeczenie ojcostwa.

    > Po rozmowie z rodziną dziewczyny okazuje się, że jej mitomania to dla nich
    > nie pierwszyzna, dziewczyna przyznaje się że ma problem i obiecuje poddanie
    > się leczeniu psychiatrycznemu. Jednak, po kolejnym pożyczeniu pieniędzy od
    > znajomych chlopaka pakuje się i wyjeżdza do siebie.
    >
    > Co zrobić aby chłopak nie musiał odpowiadać za jej zobowiązania
    > finansowe????

    Co do odpowiedzialności za długi małżonka zasadnicze pytanie brzmi, czy
    istnieje między nimi wspólność majątkowa (art. 31 KO). Jeżeli tak, to
    niestety, ale wierzyciel może żądać zaspokojenia z majątku wspólnego
    małżonków, chyba, że małżonek zaciągnął zobowiązanie bez zgody drugiej
    strony, lub wierzytelność dotyczy majątku osobistego dłużnika
    (art. 41).

    > Czy można załatwić unieważnienie ślubu?! Jak zmusić ją do konsultacji
    > lekarskiej.

    art. 12 KO: Unieważnienia małżeństwa z powodu choroby psychicznej (...)
    może żądać każdy z małżonków.
    Unieważnienia małżeństwa można żądać również wówczas, gdy oświadczenie o
    wstąpieniu w związek małżeński zostało powzięte pod wpływem błędu co do
    tożsamosci drugiej strony (art.15')

    Pozdrawiam.

    Miss Moon82

  • 20. Data: 2005-12-01 16:23:33
    Od: yanoosh <n...@a...pl>

    dzięki za konkretna i rzeczową odpowiedź
    pozostaje tylko pytanie kiedy należałoby wykonać badania w celu ustalenia
    ojcostwa? gdzie takie badania się robi i jaki może być ich orientacyjny
    koszt.
    Co do odpowiadania za długi współmałżonka to czy kodeks nie zmienił się w
    tej kwestii?