  • 1. Data: 2005-12-01 12:56:25
    Temat: Re: Zakres obowiązków
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości
    news:dmmrlp$rkt$1@news.onet.pl...
    > Witam
    >
    > Czy "zakres obowiązków" pracownika sformułowany w sposób następujący:
    > - na początku dosc szczegółowe, enumeratywne wymienienie obowiązków
    > - oraz ostatni podpunkt "Wypełnianie wszelkich polecen Dyrekcji"
    > jest w zgodzie z KP?

    Dzisiaj to miałem na wykładzie z PP. Niezgodne.

  • 2. Data: 2005-12-01 13:02:14
    Temat: Zakres obowiązków
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Witam

[...]

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)

  • 3. Data: 2005-12-01 13:20:19
    Temat: Re: Zakres obowišzków
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    W odpowiedzi na wiadomość z dnia 1 grudzień 2005 autorstwa *Heming*
    wyjaśniam co następuje:

    > Dzisiaj to miałem na wykładzie z PP. Niezgodne.

    Wreszcie ktoś kto się uczy i nie puszcza tego mimo uszu :-)

    --
    Olgierd
    gsm: +48502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597

  • 4. Data: 2005-12-01 13:32:58
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...spam.no.problem> napisał w wiadomości
    >W odpowiedzi na wiadomość z dnia 1 grudzień 2005 autorstwa *Heming*
    > wyjaśniam co następuje:

    > Wreszcie ktoś kto się uczy i nie puszcza tego mimo uszu :-)

    Obiło mi się o uszy w przerwach miedzy ziewaniem. ;-P

  • 5. Data: 2005-12-01 19:34:16
    Od: "agnesdz" <a...@B...pl>

    A mogę prosić o przepis

    Aga

  • 6. Data: 2005-12-01 22:57:53
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "agnesdz" <a...@B...pl> napisał w wiadomości
    >A mogę prosić o przepis

    Art. 29 KP

  • 7. Data: 2005-12-02 15:23:52
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

    > Art. 29 KP

    a ja mam w zakresie : "wykonywanie innych poleceń zleconych przez
    przełożonych"
    jak mam wmowic kadrowej, ktora zna wysmienicie kodeks pracy, ze to nie jest
    zgodne z prawem?

  • 8. Data: 2005-12-02 17:01:40
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Fri, 2 Dec 2005 16:23:52 +0100, *gardziej*
    <news:dmpovs$qi5$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > a ja mam w zakresie : "wykonywanie innych poleceń zleconych przez
    > przełożonych"
    > jak mam wmowic kadrowej, ktora zna wysmienicie kodeks pracy, ze to nie jest
    > zgodne z prawem?

    Raczej wszyscy mają to zdanie w swoich zakresach obowiazków i nic się na to
    nie poradzi. To tak na wszelki wypadek, jak Cię szef o coś poprosi, to żebyś
    się nie stawiał, tylko to wykonał.

    --
    Kaja

  • 9. Data: 2005-12-02 17:07:23
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

    > Raczej wszyscy mają to zdanie w swoich zakresach obowiazków i nic się na
    > nie poradzi. To tak na wszelki wypadek, jak Cię szef o coś poprosi, to
    > żebyś
    > się nie stawiał, tylko to wykonał.

    no ok, ale gdzie jest granica? czy szef moze powiedziec, dzisiaj zamykamy
    firme, prosze pobrac szpadle, mam ogrod do skopania, panie jutro przyjda
    sadzic? albo szef kaze biegac wokol firmy przez godzine dziennie rano, bo
    stwierdzi, ze pracownik jest otyly... wiem, ze to drastyczne przyklady, no
    ale gdzies granica musi byc wyznaczona!

    czy moze poprosic o polecenie na pismie, na pismie odmowic i pojsc z tym do
    sadu pracy?
    pozdrawiam
    pawel

  • 10. Data: 2005-12-02 18:10:26
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dmpovs$qi5$1@nemesis.news.tpi.pl gardziej
    <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl> pisze:

    > a ja mam w zakresie : "wykonywanie innych poleceń zleconych przez
    > przełożonych"
    > jak mam wmowic kadrowej, ktora zna wysmienicie kodeks pracy, ze to nie
    > jest zgodne z prawem?
    A po co jej chcesz to wmawiać? (Szczególnie jeśli nie pracujesz w kadrach i
    ona nie jest Twoim zwierzchnikiem.)

    Jotte