  • 31. Data: 2005-12-02 15:26:02
    Temat: Re: unieważnienie małżeństwa - długie
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Big Jack napisał(a):
    > Zawesze myślałem, że na podstawie grupy krwi to ewentualnie można w
    > sposób pewny wykluczyć ojcostwo, ale nie potwierdzić. Ale może taka
    > odpowiedź wynikła z konstrukcji pytania?

    nawet nie zauważyłem tego potwierdzenia, rzeczywiście można wykluczyć

    KG

  • 32. Data: 2005-12-02 15:28:44
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    badzio napisał(a):
    > Na jakiej podstawie stwierdzenie niewaznosci?

    Unieważnienie, a nie stwierdzenie nieważności. To różnica.
    "Nie może zawrzeć małżeństwa osoba dotknięta chorobą psychiczną albo
    niedorozwojem umysłowym. (...) - art.12 kodeksu rodzinnego i opiekuńczego

    KG

  • 33. Data: 2005-12-04 12:45:23
    Od: "@nn" <ann@post>

    Użytkownik "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw> napisał w wiadomości
    >W wiadomości: news:dmnd43$lvd$1@inews.gazeta.pl

    > Czy badanie krwi (grupa) jest pewnym sposobem
    > zaprzeczenia/potwierdzenia ojcostwa? Do badania DNA chyba pobiera sie
    > wymaz z ust.

    Do badania DNA pobiera się krew: ojca, matki i dziecka.
    Ania
    --
    ***********e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ***********