  • 1. Data: 2003-11-18 10:02:51
    Temat: umowa zlecenie a staż absolwencki
    Od: "Tomasz Weygand" <t...@g...pl>

    Witam.
    Czy osoba będą ca tegorocznym absolwentem, zarejestrowana w UP jako
    bezrobotna pracując na umowę zlecenie może stracić status bezrobotnego
    absolwenta a tym samym prawo do stażu absolwenckiego. Dziękuje za odpowiedzi.
    Pozdrawiam Tomek

  • 2. Data: 2003-11-18 19:49:27
    Temat: Re: umowa zlecenie a staż absolwencki
    Od: "Goodson" <g...@p...fm>

    Ja stracilem status bezrobotnego gdy podjąłem umowe zlecenie :(.

    http://www.gazeta.pl/usenet/