  • 1. Data: 2003-11-18 10:08:39
    Temat: krua i umowa o dzieło
    Od: "szymon" <b...@o...pl>

    Jak w temacie - czy mogę być ubezpieczony w KRUS i jednocześnie mieć umowę o
    dzieło?(czyt. legalnie pracować dla kogoś) W przypadku gdybym miał umowę
    zlecenie to przerzucają mnie do ZUS i to odpada, wiec jak wybrnąć z tej
    sytuacji jeśli chcę być w KRUS i dodatkowo dorobić parę groszy (na czrnoo
    nie wchodzi w grę) bo z tego co wiem to przy "dziele" nie odprowadza się
    żadnych składek.
    Dodam jeszcze, że mam Krus od niedawna i brakuje mi parę miesięcy by
    samodzielnie móc prowadzić działalność z jednaczesnym ubezpieczeniem
    rolniczym.
    proszę o podpowiedź

    pozdawiam
    s.