  • 1. Data: 2003-11-18 08:40:53
    Temat: Towar , wydany a nie zapłacony --pytanie
    Od: "Aga i Marcin" <e...@t...cy>

    Witam !
    Mam do Grupy pytanie czy są szanse na wygranie sprawy i jakie kroki podjąć
    ze odzyskać pieniądze. Oto opis sprawy:
    W hurtowni klient dokonuje regularnie zakupów, placi gótówka, jest osobą
    znaną wiec po dłuższym okresie współpracy dostaje towar i nie płaci już od
    1,5 roku kwota jest smieszna 500zł ale chodzi o zasadę, jakie kroki moze
    podjąc czy podpada o wyłudzenie ? wielkrotne rozmowy,negocacje dobrowolnej
    spłaty nie daly efektu, gość majętnty jak na te 500 złwłaściciel obciązył
    straą mojego brata pracujacego w hurtowni)...poradzcie czy jakaś prostą
    droge prawną moze zastraszony tym bedzie skłony oddać...i prosze nie wysyłać
    mnie na bocznice bo tam tylko ukraińcy do ściągania długów stoją...

    z góry dzieki i pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2003-11-18 16:00:32
    Temat: Re: Towar , wydany a nie zapłacony --pytanie
    Od: "Piotr/inw" <p...@a...alto.WYTNIJ.com.pl>

    >złwłaściciel obciązył
    > straą mojego brata pracujacego w hurtowni)...
    Właściciel nie może obciążyć brata.
    Jedyne, legalne wyjście to złożenie sprawy do sądu (przez właściciela
    hurtowni).

    --
    Piotr