  • 11. Data: 2013-03-09 17:35:35
    Temat: Re: umowa zlecenie
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 9 marca 2013 (17:24:07) napisano:

    > Panowie, takie strategiczne pytanie, a Wy co...
    > tu się ważą losy tego czy nie mając działalności gospodarczej można czy nie
    > można zarabiać...

    Jakie pytanie, takie odpowiedzi...

    Zadaj konkretne pytanie, to grupowicze z pewnością postarają się
    pomóc.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 12. Data: 2013-03-09 17:38:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-09 17:24, Ministerstwo Propagandy pisze:
    > czy nie mając działalności gospodarczej można czy nie można zarabiać...

    Można. Mam kolegę, który zarabia na umowie o pracę.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2013-03-09 17:50:39
    Od: Maurycy Poszepszyński <n...@g...com>

    Użytkownik - Liwiusz napisał::

    > Można. Mam kolegę, który zarabia na umowie o pracę.

    A jak to jest z opłatami przy umowie o pracę? ;-)

  • 14. Data: 2013-03-09 17:52:22
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    dobra, narazie dajemy na wstrzymanie, kupiłem książkę... jak coś z niej
    zrozumiem, co raczej wątpliwe, zadam konkretniejsze pytanie... ale ogólnie
    jak umowę zlecenie się rozlicza z US i ZUS.

  • 15. Data: 2013-03-09 19:49:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-09 17:50, Maurycy Poszepszyński pisze:

    > A jak to jest z opłatami przy umowie o pracę? ;-)

    Chyba ich nie ma, bo do dziś kolega nic nie dostał.

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2013-03-09 20:04:24
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-03-09 16:52:22 +0000, "Ministerstwo Propagandy" <...@...s> said:

    > dobra, narazie dajemy na wstrzymanie, kupiłem książkę... jak coś z niej
    > zrozumiem, co raczej wątpliwe, zadam konkretniejsze pytanie... ale
    > ogólnie jak umowę zlecenie się rozlicza z US i ZUS.

    Tak samo, jak do tej pory.
    Ale są haczyki - jeśli nie zadasz prawidłowo pytania, to nie dostaniesz
    prawidłowej odpowiedzi.

    --
    Bydlę

  • 17. Data: 2013-03-11 21:42:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 9 Mar 2013, Ministerstwo Propagandy wrote:

    > zadam konkretniejsze pytanie... ale ogólnie
    > jak umowę zlecenie się rozlicza z US i ZUS.

    NTG.
    US to .prawo.podatki, ZUS zasadniczo też tam, bo to parapodatek.
    Ale jak spodziewasz się konkretnej odpowiedzi to potrzebne
    są konkretne pytania.
    Uprzedzając, nie wystarczy np. informacja czy oprócz tego pracuje
    na etacie, ale jeszcze ile zarabia :P

    pzdr, Gotfryd