  • 1. Data: 2004-08-31 17:53:49
    Temat: umowa z era a zniszczona komorka ???? help
    Od: asiulka1980<a...@o...pl>

    witam
    mam takie zapytanie ok miesiac temu byla zawarta umowa z
    siecia komorkawa, przypadek chcial ze po tym miesiacu komorka
    zostala przejechna przez wlasciciela nie pozostalo nic. pytanie jest
    takie co robic?? prosze o jakiekolwiek odpowiedzi

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-08-31 17:55:17
    Temat: Re: umowa z era a zniszczona komorka ???? help
    Od: NightHunter <NightHunter89@op.[no-spam].pl>

    asiulka1980 wrote:
> [...]
    > zostala przejechna przez wlasciciela nie pozostalo nic. pytanie jest
    > takie co robic?? prosze o jakiekolwiek odpowiedzi

    Era nie sprzeda Ci następnego telefonu po promocyjnej cenie. Sprzedadzą
    Ci tylko po cenie detalicznej...

    Wiem, bo spotkała mnie bardzo podobna sytuacja. Ja osobiście kupiłem
    sobie używany telefon w komisie.

    Umowy nie możesz rozwiązać. A jak Ci się zniszczyła karta sim, to
    wydadzą Ci nową, ale za opłatą, chyba coś koło 50zł o ile dobrze pamiętam

  • 3. Data: 2004-08-31 17:57:47
    Od: "Julek" <j...@g...pl>

    Użytkownik "asiulka1980" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zostala przejechna przez wlasciciela nie pozostalo nic. pytanie jest
    > takie co robic?? prosze o jakiekolwiek odpowiedzi

    A SIM żyje? :)

  • 4. Data: 2004-08-31 20:22:25
    Od: "Szwajcar" <czadownia(to_usun_razem_z_nawiasami)@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "NightHunter" <NightHunter89@op.[no-spam].pl> napisał w
    wiadomości news:ch2e1g$hsg$1@news.onet.pl...
    > A jak Ci się zniszczyła karta sim, to
    > wydadzą Ci nową, ale za opłatą, chyba coś koło 50zł o ile dobrze pamiętam

    30 zł + VAT
    --
    pozdrawiam
    Piotr Müller

  • 5. Data: 2004-08-31 22:05:50
    Od: "AdamF" <n...@n...com>

> [...]
    > zostala przejechna przez wlasciciela nie pozostalo nic. pytanie jest
    > takie co robic?? prosze o jakiekolwiek odpowiedzi

    kolega dostał w cenie promocyjnej z tym że podpisał cyrograf na następne 2
    lata - czyli od zdarzenia miał w sumie 3 lata cyrografu. Tak w ogólei miał
    dośc duże rachunki więc nie robili zbyt dużych problemów

    AdamF