  • 1. Data: 2005-10-05 20:25:20
    Temat: umowa z agencja nieruchomosci
    Od: "marek" <n...@f...spam>

    Podpisalem umowe z agencja nieruchomosci X. Standardowa umowa przed
    obejrzeniem mieszkania, ktore potencjalnie chce kupic. Umowa dotyczy tylko
    tego jednego mieszkania. Po kilku dniach patrze na umowe i widze, ze agent
    wpisal tam jako opis mieszkania tylko nazwe ulicy i numer pietra (brak
    numeru budynku i mieszkania, numer pietra zly), jest tam jeszcze wpisany
    numer oferty z bazy danych agencji.
    Dzwoniac po kolejnych ogloszeniach natykam sie na to samo mieszkanie w
    agencji Y, ale okazuje sie ze tutaj cena jest 10% nizsza (to calkiem sporo
    kasy).
    Czy biorac pod uwage, ze poprzednia agencja w tak dziwny sposob wypelnila
    umowe, moge ja zignorowac, czy umowa jest wiazaca (wtedy nie moge kupic
    taniej tego mieszkania korzystajac z uslug agencji Y)

    z gory dziekuje za sugestie
    Marek

  • 2. Data: 2005-10-06 05:49:23
    Temat: Re: umowa z agencja nieruchomosci
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

    Użytkownik "marek" <n...@f...spam> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > z gory dziekuje za sugestie
    > Marek

    "Po kilku dniach patrze na umowe i widze (...)"
    na twojej umowie dopisali?
    A może podpisałeś umowę nie wypełnioną?