  • 11. Data: 2005-05-22 10:44:20
    Temat: Re: umowa przedwstępna - czy warto?
    Od: Radzisz <r...@n...lubi.spamerow.invalid.pl>

    Dnia Sun, 22 May 2005 11:14:33 +0200, 666 <j...@i...pl> napisał:

    > Sprzedać można bez umowy przedwstępnej.
    nie w każdym przypadku ... za mało transakcji widziałeś ...

    Czy tak trudno ułatwić wszystkim czytanie Twoich postów, dostosować się do
    panujących zasad i pisać pod cytatem ?

    z mojej strony EOT

    Radzisz

  • 12. Data: 2005-05-22 11:10:41
    Temat: Re[4]: umowa przedwstępna - czy warto?
    Od: v...@g...pl (visun)

    > kupującego trochę straszysz ;) może jakoś tak bardziej "delikatnie" ?
    > Kupujący oświadcza że zapoznał się ze stanem technicznym nieruchomości i
    > go akceptuje. (pisane "z palca" do przerobienia na polski).

    > Co do stanu prawnego (jeżeli wszystko jest ok) to kupujący nie może mieć
    > żadnych roszczeń, przecież _wszystko jest ok_.
    > Nie wiem co tu można wymyślić, np. że grunt jest nieuregulowany (tzn.
    > spółdzielnia nie jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym gruntu i
    > tego powodu kupujący ma jakieś roszczenia ??? )

    OK, dzięki za informacje. Heh, gdybym wiedział, co można wymyślić, to
    bym był spokojny. ;)

  • 13. Data: 2005-05-22 11:19:22
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Oczywiście, że nie w każdym, a szczególnie gdy kupujący nie ma pieniędzy do położenia
    na stole...
    JaC