  • 11. Data: 2008-01-25 13:48:20
    Temat: Re: umowa o pracę na czas określony i wypowiedzenie PRZED ROZPOCZĘCIEM UMOWY
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Oba przytoczone fragmenty świadczą raczej na moją korzyść:
    >

    > I jak na tej podstawie chcesz dowieść, że okresy wypowiedzenia jednak
    > wtedy obowiązują?

    Ja twierdzę że nie ma wypowiedzenia. Nie zrozumieliśmy się. Przecież od
    razu napisałem, ze umowy nie można wypowiedzieć. I radziłem by jej nie
    podpisywać.

    Przeczytaj co pisałem jeszcze raz ...

    Bo jak czytam to zdanie "Moim zdaniem nie, wszystkie prawa zaczynają
    przysługiwać od momentu nawiązania stosunku pracy, czyli od momentu
    rozpoczęcia wykonywania pracy, chyba że strony w umowie ustalą
    wcześniejszy termin, o czym mówi wspomniany art. 26kp." to jest to
    powtórzeniem mojego stanowiska. Poprzednio źle doczytałem i nie
    potrzebnie napisałem "Na pewno nie " :)

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."