  • 1. Data: 2009-01-08 17:34:00
    Temat: umowa o dzielo z przeniesieniem praw autorskich - wzor
    Od: "sagitta" <s...@N...gazeta.pl>

    witam,

    czy ktos moze posiada wzor umowy o dzielo wraz z przeniesieniem praw
    autorskich i moglby ja udostepnic? Chodzi mi dokladnie o umowe o stworzenie
    strony www. Szukalam na necie, ale niestety nie znalazlam niczego co by
    obejmowało zarówno przeniesienia praw autorskich jak i sama umowe o dzielo.

    pozdrawiam,
    sagitta

  • 2. Data: 2009-01-08 20:04:49
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 08-01-2009 o 18:34:00 sagitta <s...@n...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > obejmowało zarówno przeniesienia praw autorskich jak i sama umowe o dzielo.

    Weź umowę o dzieło i dopisz: "Wykonawca przenosi na Zamawiającego majątkowe prawa
    autorskie do wykonanego dzieła, na wszytskich znanych polach eksploatacji, tzn:
    (...)"
    Możesz dodać "po otrzymaniu wynagrodzenia" albo coś w tym guście.
    I to chyba tyle.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 3. Data: 2009-01-08 23:54:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 8 Jan 2009, Tomek wrote:

> [...]
    (...)"
    > Możesz dodać "po otrzymaniu wynagrodzenia" albo coś w tym guście.

    ...do tego: "oraz zezwolenie na nieograniczone wyłączne wykonywania
    zależnego prawa autorskiego".
    To MUSI być zapisane osobno, jeśli nabywca ma mieć prawo do realizacji
    "utworów zależnych".
    A głupio by wyglądal ktoś, kto kupił np. program bez prawa wprowadzania
    poprawek do błędów :D
    Art. 46 PA, tak dla porządku.

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2009-01-09 08:52:24
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

> [...]
    > "utworów zależnych".
    > A głupio by wyglądal ktoś, kto kupił np. program bez prawa wprowadzania

    ja tam bym na ludzku napisał, 'zleceniodawca może modyfikować program ' :-)
    po co sobie zycie utrudniac

    --
    Znudziła Ci się nasza-klasa? Looknij na http://Wspolna-Flaszka.PL
    Chcesz handlować w internecie na wysoką skalę?
    gratis. Oferujemy ciekawy program partnerski, zarabiaj z nami!

  • 5. Data: 2009-01-09 10:27:08
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 09-01-2009 o 00:54:58 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał(a):

> [...]
    > "utworów zależnych".
    > A głupio by wyglądal ktoś, kto kupił np. program bez prawa wprowadzania

    To powiem Ci że i ja i moi klienci głupio wyglądają :D
    Ale ja im nie będę świń podkładał, mam nadzieję że mi świni też nikt
    nie podłoży :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 6. Data: 2009-01-10 12:34:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 9 Jan 2009, Kotlet mielony wrote:

> [...]
    [...]
    > ja tam bym na ludzku napisał, 'zleceniodawca może modyfikować program ' :-)
    > po co sobie zycie utrudniac

    Co racja to racja :)
    Z drugiej strony pojawia się pole dla ew. sporów: skoro zleceniobiorca
    udzielił wyspecyfikowanego uprawnienia (a nie "nieograniczone
    wyłączne"), to znaczy iż inne uprawnienia pozostają "poza".
    Takie "cywilne ratio legis" :D
    Przykładowo - czy prawo do "modyfikacji programu" obejmuje prawo
    do włączenia w inny program (tak że pierwotny się "rozmywa")?
    Po co sobie życie utrudniać? ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2009-01-10 12:38:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 9 Jan 2009, Tomek wrote:

    [...]
    > To powiem Ci że i ja i moi klienci głupio wyglądają :D

    Przyznam, że jak chodzi o błędy to trochę naciągnąłem - bo pewnie
    usuwanie błędów dałoby się najczęściej podciągnąć pod 75.2 oraz
    75.3.2 (no, program z systemem operacyjnym nie współpracuje
    więc trzeba poprawiać...)

    Niemniej idzie o ideę - "zasadniczo żadnych zmian".

    > Ale ja im nie będę świń podkładał, mam nadzieję że mi świni też nikt
    > nie podłoży :-)

    :D

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2010-11-12 12:28:40
    Od: "Tweaker" <p_tekla@WYTNIJ_TOinteria.pl>

    Polecam wejść na stronę TEKLI PLUS (www.teklaplus.pl) i stamtąd można sobie ze strony
    głównej za darmo pobrać w pdf-ie e-booka z wzorami różnych umów, w tym właśnie umowy
    o dzieło i o przeniesienie praw autorskich. Dość przydatna pomoc;)