  • 1. Data: 2009-01-08 13:07:43
    Temat: allegro-przyczepka, pytanie
    Od: "don" <d...@w...pl>

    na alegro można kupić przyczepkę sprowadzoną do Polski, ale bez dokumentów.
    Czy umowa kupna-sprzedaży z takim handlowcem będzie wystarczająca do
    rejestracji takiej przyczepki w Polsce?

  • 2. Data: 2009-01-08 13:50:29
    Temat: Re: allegro-przyczepka, pytanie
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > na alegro można kupić przyczepkę sprowadzoną do Polski, ale bez
    > dokumentów.
    > Czy umowa kupna-sprzedaży z takim handlowcem będzie wystarczająca do
    > rejestracji takiej przyczepki w Polsce?

    Nie :-(

    Najprościej zarejestrować jako SAM, ale przeglądy, tabliczki znamionowe itp
    rzeczy kosztują około 480 zł - tyle płaciłem ze 2 lata temu.

    Jaka cena przyczepki?

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 3. Data: 2009-01-08 14:18:35
    Od: "don" <d...@w...pl>

    ok 2000 zł.

  • 4. Data: 2009-01-08 14:50:30
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > ok 2000 zł.

    To jakaś duża i ocynkowana pewnie. Cena nie jest atrakcyjna.

    SPAM:
    Ja Ci sprzedam za 1600 zł zarejestrowaną, fabryczną, niewiele używaną,
    zarejestrowaną jako SAM. Ma plandekę i podwyższane burty.
    Ale musisz do Siedlec przyjechać po nią. Chcesz?

    Pozdrawiam

    Jacek
    gg 2998829

  • 5. Data: 2009-01-08 16:00:18
    Od: "don" <d...@w...pl>

    Dzięki, ale to nie takie proste. Przyczepka musi spełniać pewne warunki co
    do gabarytu i wielkośc dmc i paru innych. Pewnie masz świetną, ale takiej
    jaką potrzebuję z pewnością za 1600 zł byś nie sprzedał :)

  • 6. Data: 2009-01-09 00:54:10
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 08.01.2009 don <d...@w...pl> napisał/a:
    > na alegro można kupić przyczepkę sprowadzoną do Polski, ale bez dokumentów.
    > Czy umowa kupna-sprzedaży z takim handlowcem będzie wystarczająca do
    > rejestracji takiej przyczepki w Polsce?

    Popytaj o pochodzenie. Sprowadzałem kiedyś małą przyczepkę z Holandii (ZCW
    dotyczy tam większości przyczep) gdzie takich pojazdów nie rejestrują.
    Zarówno UC jak pozostałe udało mi się przekonać na podstawie umowy
    sprzedaży (de facto pokwitowania) i pisma z holenderskiej policji, że u
    nich takich pojazdów nie rejestrują.

    --
    Marcin