  • 1. Data: 2009-01-08 13:59:22
    Temat: Fundusz Pracy, kiedy?
    Od: "placebo" <t...@t...net>

    Witam
    Prowadzeę jednoosobową działalnośc gospodarczą od ponad dwóch lat, w
    październiku 2008 przeszedłem na wyższy ZuS (po dwóch latach płacenia
    niskiego ZuS -u) , czy teraz musze opłacać także składkę na Fundusz Pracy? z
    góry dziękuję za ewentualną ospowiedź.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-01-08 14:25:51
    Temat: Re: Fundusz Pracy, kiedy?
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 08-01-2009 o 14:59:22 placebo <t...@t...net> napisał(a):

    > Witam
    > Prowadzee jednoosobow? dzia?alno?c gospodarcz? od ponad dwóch lat, w
    > pa 1/4 dzierniku 2008 przeszed?em na wy?szy ZuS (po dwóch latach p?acenia
    > niskiego ZuS -u) , czy teraz musze op?acaae tak?e sk?adke na Fundusz Pracy? z
    > góry dziekuje za ewentualn? ospowied 1/4 .

    Tak, bez wnikania w szczegóły/warianty, FP się płaci gdy podstawa
    ubezpieczeń jest równa co najmniej minimalnemu wynagrodzeniu.
    A przy pełnym ZUSie jest wyższa.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek