  • 1. Data: 2003-04-26 10:56:00
    Temat: umowa o dzielo (oddawane czesciami)
    Od: "safo" <s...@w...pl>

    Witam

    Staram się ułożyć umowę o dzieło. W kodeksie cywilnym jest zapis:

    "Jezeli dzielo ma byc oddawane cześciami, a wynagrodzenie zostalo obliczone
    za kazdą cześc z osobna, wynagrodzenie nalezy sie z chwilą spelnienia
    kazdego ze świadczen cześciowych."

    I tu mam kłopot. Mam kilka wzorów umów, jednak dotyczą jednego konkretnego
    zadania. Czy ktoś wie, gdzie mógłbym znaleźć wzór takiej "częściowej" umowy
    ?

    Dziękuję

    Tomek

  • 2. Data: 2003-04-26 14:38:03
    Temat: Re: umowa o dzielo (oddawane czesciami)
    Od: "madzia" <m...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "safo" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > I tu mam kłopot. Mam kilka wzorów umów, jednak dotyczą jednego konkretnego
    > zadania. Czy ktoś wie, gdzie mógłbym znaleźć wzór takiej "częściowej"

    umowe podpisujesz jedna,z klauzula,ze wynag.bedzie platne w kolejnych
    etapach.Wykonujacy kolejne etapy "dzielobiorca" bedzie wystawial rachunki na
    konkretne,"czesciowe" kwoty
    magda