  • 1. Data: 2003-04-26 08:24:54
    Temat: Ile za pobicie
    Od: "NKG" <n...@a...pl>

    cze

    Ile można dostać za pobicie kogoś na ulicy??

    --
    Pozdro
    NKG

  • 2. Data: 2003-04-26 09:31:34
    Temat: Re: Ile za pobicie
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>

    Użytkownik "NKG" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
    > cze
    >
    > Ile można dostać za pobicie kogoś na ulicy??
    szukasz pracy i chcesz wiedziec ile sie zarabia? ;)

    Icek

  • 3. Data: 2003-04-26 09:54:50
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

  • 4. Data: 2003-04-26 10:32:06
    Od: "Lukasz P." <l...@i...pl>

    > Ile można dostać za pobicie kogoś na ulicy??

    Jako sprawca czy ofiara? :-P

    Pozdrawiam
    Lukasz

  • 5. Data: 2003-04-26 14:40:05
    Od: "t...@w...pl" <t...@w...pl>

    > Ile można dostać za pobicie kogoś na ulicy??

    A to była bójka, czy pobicie ?

  • 6. Data: 2003-04-26 17:14:34
    Od: "NKG" <n...@a...pl>

    cze

    > A co zostałeś pobity? Zależy jakie obrażenia ma ofiara.

    Jeszcze nie :)
    Póki co tylko grożą...

    --
    Pozdro
    NKG

  • 7. Data: 2003-04-27 00:15:43
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>

    > cze

    > Jeszcze nie :)
    > Póki co tylko grożą...

    jak to tylko jeden niezorganizowany to zgłoś się na policję - zaabiora go na
    kilka godzin na przesłuchanie, postraszą, wsadząc do celi na pół dnia bo nie
    będzie rak do roboty, klepną tu i tam może nawet przedstawią zarzuty

    Tak czy inaczej gość będzie wolny i niewątpliwie będzie CI zagrażał. Pytanie
    czy to pomoże i czy da sobie spokój czy to go jeszcze bardziej rozwścieczy

    Icek

  • 8. Data: 2003-04-27 08:08:25
    Od: "NKG" <n...@a...pl>

    cze

> [...]
    >
    > Tak czy inaczej gość będzie wolny i niewątpliwie będzie CI zagrażał.
    > Pytanie czy to pomoże i czy da sobie spokój czy to go jeszcze

    On jest z tych debili z CHWDP. Pewnie nie raz siedził już w areszcie...

    No ale ile mu będzie grozić za pobicie plus grożenie ???
    Tzn. od ilu do ilu ???

    --
    Pozdro
    NKG

  • 9. Data: 2003-04-27 09:28:41
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>

    > On jest z tych debili z CHWDP. Pewnie nie raz siedził już w areszcie...
    >
    > No ale ile mu będzie grozić za pobicie plus grożenie ???
    > Tzn. od ilu do ilu ???
    nie wiem co to CHWDP ale jak siedział i dalej mu odbija to możesz wynająć
    grupę konkurencyjną ;) niestety, w Polsce nikt Cię nie ochroni (nie mowie ze
    nie poniesie konsekwencji ale małe szanse)

    Icek

  • 10. Data: 2003-04-27 19:42:45
    Od: "NKG" <n...@a...pl>

    cze

    > nie wiem co to CHWDP

    Chuj W Dupe Policji

    > ale jak siedział i dalej mu odbija to możesz
    > wynająć grupę konkurencyjną ;) niestety, w Polsce nikt Cię nie
    > ochroni (nie mowie ze nie poniesie konsekwencji ale małe szanse)

    No ale ilu mu za to grozi???
    Dowiem się, czy nie???
    Chcę to wiedzieć, choćby dla postraszenie...

    --
    Pozdro
    NKG