  • 1. Data: 2003-04-26 10:41:43
    Temat: Prawnik sprzedający informacje.
    Od: "muniek" <t...@w...pl>

    Mam dość ciekawe pytanie do p.prawników.
    Zatrudnialiśmy w spółdzielni mieszkaniowej prawnika który prowadził dla nas
    dużą sprawe przeciwko naszemu dłużnikowi. W czasie prowadzenia sprawy
    niestety zrezygnował z jej pilotowania i jak się okazało po dwóch tygodniach
    jest pełnomocnikiem procesowym mojego dłużnika.. Jestem troche zdenerwowany
    bo tenże szanowny mecenas znał wszystkie obecne i przyszłe nasze posunięcia
    i wątpie aby zatrzymał taką informacje dla siebie...

  • 2. Data: 2003-04-26 11:30:35
    Temat: Re: Prawnik sprzedający informacje.
    Od: "Grupy" <m...@p...pl>

    Użytkownik "muniek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    posunięcia
    > i wątpie aby zatrzymał taką informacje dla siebie...

    Zgłoś ten fakt na pismie do Sądu we wniosku o wyłaczenie tego mecenasa.

    Pozdrowienia
    Michał ( też mecenas)

  • 3. Data: 2003-04-26 11:42:10
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Grupy wrote:
    > Zgłoś ten fakt na pismie do Sądu we wniosku o wyłaczenie tego mecenasa.

    Ale na jakiej podstawie sąd miałby wyłączyć adwokata?

    KG

  • 4. Data: 2003-04-26 14:02:43
    Od: "Martynika" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Grupy" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zdenerwowany
    > posunięcia
    > >

    > Zgłoś ten fakt na pismie do Sądu we wniosku o wyłaczenie tego mecenasa.

    Też jestem za zgłoszeniem ale do korporacji - dyscyplinarne aż się prosi w
    takim wypadku. Martynika

  • 5. Data: 2003-04-26 15:22:05
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>

    > Też jestem za zgłoszeniem ale do korporacji - dyscyplinarne aż się prosi w
    > takim wypadku. Martynika

    korporacji? Może rade adwokacka masz na mysli?

    Icek

  • 6. Data: 2003-04-26 16:19:24
    Od: "Grupy" <m...@p...pl>

> [...]
    posunięcia
    > i wątpie aby zatrzymał taką informacje dla siebie...

    Bez podawania podstawy prawnej ale z podniesieniem zarzutu o braku
    bezstronności oraz bycia pełnomocnikiem drugiej strony.
    Michał

  • 7. Data: 2003-04-26 16:27:13
    Od: "Martynika" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Michał Ickiewicz"
    <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-po
    ziostawiajac-do-pl-jako-
    domene-regexp@do_DOT.pl> napisał w wiadomości

    > korporacji? Może rade adwokacka masz na mysli?

    Napisałam korporacji bo nie wiem czy to adwokat czy radca prawny - jesli
    adwokat to właściwa Okręgowa Rada Adwokacka a jeśli radca prawny to Izba
    Radców Prawnych. Martynika

  • 8. Data: 2003-04-26 18:38:43
    Temat: Odp: Prawnik sprzedający informacje.
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik Grupy <m...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b8dqlb$2bi$...@a...news.tpi.pl...

    > Zgłoś ten fakt na pismie do Sądu we wniosku o wyłaczenie tego mecenasa.

    ??? :-O

    > Michał ( też mecenas)

    --
    Depi.