  • 1. Data: 2005-03-16 15:16:55
    Temat: Umowa wynajmu sukni slubnej
    Od: Raphael <r...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich. Byłabym wdzięczna za podpowiedz jak powinna wyglada
    umowa wynajmu sukni slubnej. Czy maja tu zastosowanie jakies przepisy,
    ktore warto w niej zamiescic? Szukałam już na ten temat czegokolwiek w
    internecie, ale niczego nie znalazłam.
    Moze juz ktos z Was posiada taka umowe i moglby sie podzielic szablonem
    :> ?
    pozdrawiam
    Beata

  • 2. Data: 2005-03-16 21:55:53
    Temat: Re: Umowa wynajmu sukni slubnej
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Raphael"

> [...]
    > internecie, ale niczego nie znalazłam.
    > Moze juz ktos z Was posiada taka umowe i moglby sie podzielic szablonem

    jeśli wypożyczasz komuś suknię
    to pamiętaj o klauzuli rozwodowej

    macso

  • 3. Data: 2005-03-17 14:29:34