  • 1. Data: 2006-07-18 13:47:02
    Temat: aneksy
    Od: "FoGregor" <g...@p...onet.pl>

    Witam,
    Mam pytanie do forumowiczów. Mam umowę o pracę (ze szkołą), która została
    zmieniona z umowy na czas określony w umowę na czas nieokreślony na
    podstawie aneksu. Nurtuje mnie pytanie czy charakter takowej umowy może być
    zmieniany na podstawie aneksu? Aneks co prawda podpisałem, co nie zmienia
    faktu, że mam wątpliwości dotyczące jego statusu prawnego.
    Z pozdrowieniami:
    FoGregor

  • 2. Data: 2006-07-18 15:35:34
    Temat: Re: aneksy
    Od: "Peter" <p...@o...pl>

    FoGregor napisał(a):
> [...]
    > zmieniany na podstawie aneksu? Aneks co prawda podpisałem, co nie zmienia
    > faktu, że mam wątpliwości dotyczące jego statusu prawnego.

    Oczywiscie, w koncu aneks jest do danej umowy.
    To przeciez logiczne.