  • 1. Data: 2003-02-25 12:57:15
    Temat: umowa kupna/sprzedazy samochodu
    Od: "Andrzej Trafor" <t...@t...pl>

    Witam,
    zamierzam kupić używany samochód - proszę o informacje co się zmieniło w
    przeciągu ostatnich kilku lat w tej kwestii. Idzie mi, o tryb załatwiania
    tej sprawy począwszy od zawarcia umowy ze sprzedającym (wzór aktualnej
    umowy) przez US, PZU po W. Komunikacji. Może jakieś linki. Kupuję od
    nieznanej mi osoby i chciałbym załatwić wszystko szybko i... bezpiecznie.

    Pozdrawiam,
    Andrzej Trafor

  • 2. Data: 2003-02-25 13:19:26
    Temat: Re: umowa kupna/sprzedazy samochodu
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

> [...]
    > umowy) przez US, PZU po W. Komunikacji. Może jakieś linki. Kupuję od
    > nieznanej mi osoby i chciałbym załatwić wszystko szybko i... bezpiecznie.

    Wez ze soba od razu druk PCC1 z Urzedu Skarbowego. I wypelnij razem z
    umowa kupna/sprzedazy wspolnie z sprzedajacym. Pamietaj tez, ze OC jest
    wazne 30 dni, ale nie dluzej niz do momentu przerejestrowania samochodu
    !

    No i standardowo, przed wyjazdem od sprzedajacego sprawdz, czy masz
    gasnice, trojkat, itp itd ;)

  • 3. Data: 2003-02-25 14:42:35
    Od: Andrzej Trafor <t...@t...pl>

    KrzysiekPP wrote:

    > Wez ze soba od razu druk PCC1 z Urzedu Skarbowego. I wypelnij razem z
    > umowa kupna/sprzedazy wspolnie z sprzedajacym. Pamietaj tez, ze OC jest
    > wazne 30 dni, ale nie dluzej niz do momentu przerejestrowania samochodu

    A, czy zmienila sie co do tresci (na przestrzeni ostatnich kilku lat) umowa
    kupna/sprzedazy? Czy znajde gdzies (poza US) wzór jak wypełanić PCC1 - moze
    jakies linki.
    --
    Trafor

  • 4. Data: 2003-02-25 15:16:12
    Od: MartaW <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Trafor <t...@t...pl> napisal w

    > A, czy zmienila sie co do tresci (na przestrzeni ostatnich kilku lat)
    > umowa kupna/sprzedazy? Czy znajde gdzies (poza US) wzór jak wypełanić
    > PCC1 - moze jakies linki.

    Bądźże człowiekiem i wybierz coś sobie z tego zestawu:
    http://www.google.pl/search?q=umowa+kupna+sprzedaży+
    samochodu

    Google górą :-)

    Marta

  • 5. Data: 2003-02-25 15:32:27
    Od: "Andrzej Trafor" <t...@t...pl>

    Użytkownik "MartaW" <m...@p...onet.pl> napisała:
    > Bądźże człowiekiem i wybierz coś sobie z tego zestawu:
    > http://www.google.pl/search?q=umowa+kupna+sprzedaży+
    samochodu

    > Google górą :-)

    Dziękuję ale nie byłem pewien czy te umowy są aktualne. Przez trzy lata nie
    zmieniałem samochodu, a od tamtego czasu mogło sie przecież wiele zmienić.
    Jak choćby obowiązkowe zawieranie umów sprzedaży samochodów u notariusza :-)

    Pozdrawiam,
    Trafor