  • 1. Data: 2003-02-25 11:27:57
    Temat: Pytanie o urlop szkolny
    Od: "sudan" <s...@p...pl>

    Szukam w sieci,ale nic nie moge znalezc. Za chwile bede pisal prace
    licencjacka i przydalo by sie kilka dni urlopu. Zaklad nie wysylal mnie na
    studia. Nigdy wczesniej nie zglaszalem sie do nich z prosba o urlop. Kadrowa
    twierdzi ze pracodawca nie moze dac mi platnego urlopu. Jest przepis
    zabraniajacy mu tego, czy to wymysl kadrowej ?

    Daniel

  • 2. Data: 2003-02-25 12:25:23
    Temat: Re: Pytanie o urlop szkolny
    Od: "Joanna Grynfelder" <j...@g...pl>

    Witaj

    Kadrowa ma racje. Jesli pracodawca nie wyslal cie na studia to nie ma
    obowiazku udzielac Ci zadnego urlopu. Podstwaw prawna : kodeks pracy

    http://www.infor.pl/dokument.html?P180=I26.2001.031.
    000001500&format=webmore
    3

  • 3. Data: 2003-02-25 12:57:44
    Od: "sudan" <s...@p...pl>

    > obowiazku udzielac Ci zadnego urlopu. Podstwaw >prawna : kodeks pracy

    "obowiazku" owszem, ale jezeli prezes zgadza sie na urlop, jak to jest w
    moim przypadku ? To spolka z o.o., wiec chyba nie ma przepisu zabraniajacego
    ulatwienie mi zycia ?

    Daniel