    Date: Mon, 19 Aug 2013 18:27:10 +0200
    From: z <...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: umowa bez wiedzy osoby decyzyjnej

    W dniu 2013-08-19 17:55, witek pisze:

    > skoro rozmawiali z "sąsiadem", to nie ma zadnej umowy.
    > Trzeba ich tylko uświadomić.

    Tak mi się przypomniało jak mój były już pracodawca w ferworze
    produkcyjnej walki podobno zgodził się telefonicznie na jakiś abonament
    na niepotrzebne mu usługi reklamowe (czy cuś).
    Miał on taką manierę że często mówił TAK wysłuchując rozmówcy.
    Jakoś to się dało odkręcić ale nerwów było co nie miara.

    PS.
    Tak mi teraz przyszło do głowy żeby każdą rozmowę nagrywać. Taki backup.
    Po kamerce w aucie i dyktafonie podczas rozmowy z "wadzą" kolejne
    zadanie do odrobienia żeby jakoś normalnie żyć w tym kraju :-)